خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۶۷۳۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو امروز شنبه 26 خرداد 1403 + جدول

قیمت خودرو امروز، شنبه، 26 خرداد 1403، بدون تغییر باقی ماند.طوری که در هیچ کدام از محصولات داخلی و مونتاژی تغییری به چشم نمی‌خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، ‌شنبه، 26 خرداد 1403، در تمامی محصولات نسبت به روز گذشته ثابت مانده‌ است؛ اما با توجه به روند کاهشی که محصولات در طول هفته گذشته تجربه کردند انتظار می‌رود این بازار همچنان ثابت یا روند کاهشی داشته باشد.

با توجه به ثبات نرخ دلار که مهم‌ترین محرک بازارخودروست، تغییری در قیمت محصولات داخلی و مونتاژی به چشم نمی‌خورد.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز کار خود را بدون تغییر آغاز کرد.

سورن پلاس (فول) و دنا پلاس توربو 6 سرعته از محصولات ایران خودرو، نسبت به روز‌های گذشته بدون هیچ تغییری به ترتیب با نرخ 719 میلیون تومان و 926 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس TU5 و تارا اتوماتیک V2 از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، هر کدام با قیمت ثابت 837 میلیون تومان و 913 ملیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک و شاهین اتوماتیک G از دسته محصولات شرکت سایپا، با حفظ ثبات به قیمت 541 میلیون تومان و 808 میلیون تومان در بازار معامله می‎شوند.

سایر محصولات داخلی نیز با قیمت ثابت به کار خود ادامه دادند.

خودرو داخلی26_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

خودرو‌های مونتاژی صبح امروز در ثبات کامل به سر می‌برند.

X33 کراس (دستی) و آریزو 6 پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده‌اند و هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و 40 میلیون تومان و یک میلیارد و 550 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو7 پرو پرمیوم و تیگو 8 پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری را تجربه نکرده‌اند. و هر کدام با قیمت یک میلیارد و 990 میلیون تومان و دو میلیارد و 990 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

جک S5 و کی‌ام‌سی J7 در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روز‌های گذشته به قیمت یک میلیارد و 635 میلیون تومان و یک میلیارد و 710 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

خودرو خارجی26 خرداد (1)_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.