کد مطلب: ۹۴۱۷۵۵

موضوع ته لنجی استان بوشهر رفع میشود

موضوع ته لنجی استان بوشهر رفع میشود

موضوع ته لنجی و سفر لنج‌ها بود که طرح پیشنهادی در این زمینه در دیلم و گناوه گرفته شد و قرار است تا نشستی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور داشته باشیم

به گزارش تجارت نیوز،

جعفر پور کبگانی عصر دوشنبه در حاشیه دیدار مردمی در فرمانداری گناوه اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد تا در نشستی به منظور بررسی مشکلات مردم سخت کوش و فهیم شهرستان گناوه با حضور تعدادی از مدیران کل استانی حضور یابیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فرماندار گناوه در فراهم کردن زمینه نشست‌های متعدد برای رفع مشکلات مردم با حضور مدیران کل استانی در این شهرستان افزود: امیدواریم با تشکیل این نشست‌ها اتفاق‌های خوبی در رفع مشکلات مردم رقم بخورد.

وی با اشاره به مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست با مردم شهرستان گناوه، گفت: از جمله موضوعات در این نشست، موضوع ته لنجی و سفر لنج‌ها بود که طرح پیشنهادی در این زمینه در دیلم و گناوه گرفته شد و قرار است تا نشستی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور داشته باشیم و نظرات جمع آوری شده را به آنها انتقال دهیم تا با خروجی خوبی این موضوع را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش، آب، برق، اراضی شهرستان از مهمترین مسائل مطرح شده دیگر در این نشست و دیدار مردمی بود، افزود: بیشترین مشکلات مربوط به مسکن و اراضی در شهرستان بود که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بررسی شد و بنا بر این شد تا فرآیندی در جهت رفع مشکلات مردم تعریف شود که رضایت مندی آنها را در پیش داشته باشد.

وی ادامه داد: «محله امید» در گناوه از محلاتی که در گذشته به عنوان حاشیه نشین بوده و به شهر الحاق شده است اما باید فرآیند قانونی آن طی شود که این امر نیز در حال پیگیری است.

وی گفت: اصرار ما بر این است که مطالبی و مسائلی که در نشست‌های متعدد مطرح می‌شود در شهرستان، و استان پیگیری و حل شود و اگر قابل حل در داخل استان نباشد در صورت لزوم در مرکز دنبال کنیم.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.