فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۲۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

معرفی ماشین ظرفشویی جی پلاس؛ یک انتخاب هوشمند برای خانه‌های مدرن

 معرفی ماشین ظرفشویی جی پلاس؛ یک انتخاب هوشمند برای خانه‌های مدرن

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-P5993 از باکیفیت‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شود که به دلیل ویژگی‌هایی مانند طراحی مدرن و کارایی عالی توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی می‌پردازیم.

به گزارش تجارت نیوز،

امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از کالا‌های اساسی در بسیاری از خانه‌ها تبدیل شده است. این کالا با ویژگی‌هایی مانند شستن و تمیز کردن سریع و کارآمد ظروف، در بین افراد شناخته شده است.

در این میان، یکی از محصولات موجود در بازار، ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-P5993 است.

ظرفیت و طراحی ماشین ظرفشویی جی پلاس

ظرفیت ماشین ظرفشویی جی پلاس به گونه‌ای است که تا ۱۵ نفر را پوشش می‌دهد، که این ویژگی نقطه مثبتی برای خانواده‌هایی است که جمعیت زیادی دارند.

همچنین طراحی داخلی آن به صورتی است که استفاده بهینه و حداکثری از فضا را فراهم می‌کند.

برنامه‌های متنوع شستشو در ماشین ظرفشویی جی پلاس

از ویژگی‌های دیگر این مدل می‌توان به برنامه‌های متنوع شستشو اشاره کرد که با توجه به تعداد ظروف و میزان کثیفی قابل تغییر است و همچنین امکان شستشوی انواع ظروف را فراهم می‌کند.

این مدل دارای چندین برنامه شستشو است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بسته به نوع ظروف و کثیفی آن انتخاب کنند، از جمله اینکه مجهز به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف، دارای برنامه جهت شستشوی ظروف پرمصرف،  دارای برنامه جهت شستشوی اقتصادی ، مجهز به عملکرد خشک کن اضافه، قابلیت شستشوی نصف ظرفیت و انجام شستشو در زمان دلخواه است.

مصرف انرژی و میزان صدای ماشین ظرفشویی جی پلاس 

از قابلیت‌های مهم دیگر این ماشین ظرفشویی میزان مصرف انرژی آن است که این مدل با رتبه انرژی بالا به کاهش مصرف برق کمک شایانی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی کم صدا بودن آن است. هر ماشین ظرفشویی بین ۴۴ تا ۴۶ دسی بل صدا دارد که خوشبختانه بیشتر ماشین ظرفشویی‌های بازار به اندازه کافی بی‌صدا هستند و نیاز به پرداخت هزینه بیشتری برای خرید ماشین ظرفشویی‌های کم صدا نیست اما با این حال افراد به دلایل شخصی می‌توانند از ماشین ظرفشویی‌های با صدای کمتر نیز استفاده کنند. نکته مهم دیگر این است که این ماشین ظرفشویی‌ها طوری طراحی شده‌اند که برای افرادی که زندگی آپارتمانی دارند گزینه مناسبی است.

لازم به ذکر است ماشین ظرفشویی جی پلاس مجهز به نمایشگر  LED است که اطلاعات لازم درباره وضعیت شستشو را به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-P5993

قیمت این مدل از ماشین ظرفشویی جی پلاس از ۳۲ میلیون تا ۳۶ میلیون تومان متغیر است.

سخن آخر اینکه، این محصول هم اکنون در بازار موجود است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بازار کالا را در تجارت‌نیوز دنبال کنید‌.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.