خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۸۴۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + جدول

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت + جدول

در طرح نیک‌وام بانک ملت، متقاضیان می‌توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب،‌ از وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملت بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح قرض الحسنه نیک‌وام بانک ملت به مشتریانی که دارای حساب قرض الحسنه نیک هستند این امکان را می‌دهد تا با داشتن رتبه اعتبارسنجی مناسب، تسهیلاتی را با مبلغ حداقل ۳۰ میلیون تومان و حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان را از بانک ملت دریافت کنند. نرخ سود این وام قرض الحسنه و حداکثر دوره بازپرداخت آن 36 ماه تعیین شده است.

جزئیات طرح نیک وام بانک ملت

متقاضیان دریافت این وام قرض الحسنه، باید در ابتدا یک حساب قرض‌ الحسنه نیک افتتاح و برای چهار ماه، هشت ماه یا 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. البته بانک ملت مبلغ سپرده را مسدود نمی‌کند و وام‌گیرنده قادر است در زمان بازپرداخت اقساط، از موجودی حساب خود استفاده کند.

وام‌گیرنده باید از طریق اعتبارسنجی و ارائه ضامن رسمی به بانک،‌ ضمانت مربوط به بازپرداخت اقساط را انجام دهد. حداقل نمره اعتبارسنجی مشمولان این طرح نیز رتبه اعتباری C است. به علاوه وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا سابقه چک برگشتی داشته باشد.

جدول زیر «نسبت مبلغ وام به میزان سپرده» برای دوره‌های سپرده‌گذاری و سررسیدهای مختلف را نشان می‌دهد.

Nikvam_Table

چه کسانی می‌توانند نیک وام بانک ملت را دریافت کنند؟

در این طرح هم اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی قادر به دریافت تسهیلات نیک‌وام هستند. اشخاص حقیقی امکان انتقال امتیاز وام به اقوام درجه‌یک خود را دارند و اشخاص حقوقی نیز می‌توانند به پرسنل بیمه‌شده خود که حساب حقوقی آنان در شعب بانک ملت است و حقوق‌شان از طریق این بانک واریز می‌شود، این تسهیلات را ارائه دهند.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت چقدر است؟

پس از دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی،‌ باتوجه به قرض الحسنه بودن تسهیلات و کارمزد چهار درصدی و همچنین ۳۶ ماه فرصت برای بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده باید در هر قسط ۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان به بانک پرداخت کند. در پایان زمان بازپرداخت نیز جمع اقساط این تسهیلات به ۳۲۴ میلیون تومان می‌رسد.

همچنین این طرح شامل ۳۰۰ هزار تومان هزینه جانبی اعم از تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.