خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۳۲۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نحوه دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک مهر ایران

نحوه دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک مهر ایران

متقاضیان وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک مهر ایران، می‌توانند با سپرده‌گذاری در حساب قرض الحسنه خود، از این تسهیلات بدون سود بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت نیوز،

مشتریان بانک مهر ایران می‌توانند در طرح «اعتبار در حساب جاری» با ایجاد میانگین حساب و واریز مبلغی ماهیانه به حساب قرض‌الحسنه خود، برحسب میانگین حساب ایجاد شده، این وام قرض الحسنه را دریافت کنند. بانک مهر ایران کف مبلغ این وام را 20 میلیون تومان و سقف آن را 300 میلیون تومان تعیین کرده است. به علاوه، نرخ سود این وام چهار درصد و زمان بازپرداخت آن نیز بین 24 تا 48 ماه است.

وام طرح اعتبار در حساب جاری بانک مهر ایران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

دریافت این تسهیلات ملزم به داشتن حساب قرض‌الحسنه‌ای است که باید حداقل سه تا ۱۲ ماه از سپرده‌گذاری در آن گذشته باشد. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نخواهد شد؛ یعنی بانک مهر ایران این امکان را در اختیار وام‌گیرندگان قرار داده تا بتوانند از سپرده خود برداشت کنند.

وام‌‎گیرنده همچنین باید با ارائه ضامن رسمی، ضمانت لازم برای پرداخت اقساط وام به بانک را تضمین کند. بانک نیز برای پرداخت این وام باید از بدهکاری نبودن متقاضی به شبکه بانکی و نداشتن چک برگشتی او اطمینان حاصل کند.

شرایط بازپرداخت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک مهر ایران

وام‌گیرنده پس از دریافت ۳۰۰ میلیون تومان وام،‌ با احتساب چهار درصد کارمزد باید در مدت ۴۸ ماه و در هر قسط مبلغ ۶ میلیون و ۸۱۸ هزارتومان به بانک مهر ایران پرداخت کند. جمع مبالغ اقساط نیز در پایان زمان بازپرداخت به ۳۳۰ میلیون تومان خواهد رسید.

علاوه بر کارمزد،‌ وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه‌های جانبی اعم از تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک مهر ایران است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.