فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۷۲۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۱۵۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین به چه کسانی پرداخت می‌شود؟

وام 150 میلیون تومانی بانک ایران زمین به چه کسانی پرداخت می‌شود؟

وام 150 میلیون تومانی بانک ایران زمین با نرخ سود پنج درصد، ویژه اشخاص حقوقی یا کارمندان آنهاست. جزئیات بیشتر درباره این وام را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک ایران زمین در یکی از جدید‌ترین طرح‌های تسهیلاتی خود به نام «تدبیر» اقدام به عرضه تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ سود پنج درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه کرده است. این وام ویژه اشخاص حقوقی یا کارمندان آنهاست که می‌توانند با ارائه گواهی کسر از حقوق از مزیت‌های این طرح استفاده کنند.

جزئیات طرح تدبیر بانک ایران زمین

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در بانک ایران زمین افتتاح کنند، سپس مبلغی را به‌ عنوان سپرده در حساب خود قرار دهند و بعد از گذشت حداقل سه ماه، برای ثبت‌نام دریافت طرح تدبیر اقدام کنند. شایان ذکر است مبلغ سپرده در بانک ایران زمین مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده قادر خواهد بود از حساب خود برداشت کند یا مبلغ آن را افزایش دهد.

وام‌گیرنده همچنین می‌تواند با ارائه گواهی کسر از حقوق و اعتبار شغلی،‌ به بانک ایران زمین ثابت کند که توانایی بازپرداخت اقساط در زمان موعود را دارد. بانک نیز باید از وضعیت بدهکار نبودن و نداشتن چک برگشتی متقاضی اطمینان حاصل کند.

به‌علاوه شخص حقوقی باید دارای پروانه یا جواز فعالیت باشد و چنانچه متقاضی کارمند باشد، باید بیمه‌شده شرکت وام‌گیرنده باشد تا مشمول طرح تدبیر بانک ایران زمین شود.

شرایط پرداخت اقساط وام 150 میلیون تومانی بانک ایران زمین

پس از دریافت تسهیلات، با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، نرخ سود پنج درصدی و حداکثر ۳۶ ماه زمان برای بازپرداخت اقساط، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به‌صورت ماهانه خواهد بود. جمع مبلغ وام و سود تسهیلات تدبیر در پایان مدت سررسید نیز به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان می‌رسد.

همچنین وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۳۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک ایران زمین است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوزدنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.