فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۶۱۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چه کسانی می‌توانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت را دریافت کنند؟

چه کسانی می‌توانند وام 200 میلیون تومانی بانک ملت را دریافت کنند؟

وام 200 میلیون تومانی بانک ملت در طرح رشد با نرخ سود یک تا 23 درصدی، به سپرده‌گذاران در این بانک پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک ملت در طرح «رشد» تا سقف 200 میلیون تومان به مشتریان سپرده‌گذار خود تسهیلات ارائه می‌دهد. البته اگر متقاضی شخص حقوقی باشد سقف مبلغ این تسهیلات به یک میلیارد و 500 میلیون تومان خواهد رسید.

متقاضیان تسهیلات رشد از بانک ملت می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب حداقل سه تا 6 ماهه، برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. بانک ملت برای این طرح نرخ سود یک تا 23 درصدی و مهلت بازپرداخت حداکثر 60ماهه تعیین کرده است.

مراحل و نحوه دریافت تسهیلات رشد بانک ملت

مشمولان این طرح اشخاصی هستند که پس از افتتاح حساب قرض الحسنه، مبلغی را در حساب خود سپرده‌گذاری و پس از ایجاد معدل حساب حداقل سه‌ماهه، با ارائه ضامن رسمی به بانک برای ضمانت بازپرداخت اقساط، برای دریافت وام رشد بانک ملت ثبت‌نام کنند.

البته بانک ملت برای متقاضیانی که در حساب جاری خود سپرده‌گذاری کرده‌اند، سود پنج درصدی نیز لحاظ خواهد کرد. شایان ذکر است در صورتی این مزایا به وام‌گیرنده تعلق می‌گیرد که او چک برگشتی نداشته باشد و به بانک ملت بدهکار نباشد.

برای دریافت سقف 200 میلیون تومانی وام، چقدر باید سپرده‌گذاری کرد؟

سقف نسبت میزان مبلغ پرداختی وام به رقم سپرده نیز 400 درصد اعلام شده و متقاضی می‌تواند چهار برابر میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کند. یعنی اگر وام‌گیرنده 50 میلیون تومان سپرده‌گذاری کند، قادر به دریافت 200 میلیون تومان تسهیلات رشد از بانک ملت خواهد بود.

شرایط بازپرداخت اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

با در نظر گرفتن سقف وام 200 میلیون تومانی و نرخ سود 23 درصدی، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت پنج میلیون و 638 هزار تومان در هر قسط طی 60 ماه زمان بازپرداخت است. جمع مبالغ اقساط نیز در زمان سررسید، به 338 میلیون تومان می‌رسد.

البته این طرح شامل 200 هزار تومان هزینه بابت تشکیل پرونده در بانک ملت و طی شدن فرایند اعتبارسنجی است که وام‌گیرنده باید آن را بپردازد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.