فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۳۰۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نحوه دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک ملت

نحوه دریافت وام 100 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک ملت

وام 100 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک ملت ویژه مشتریانی است که قصد دارند در طرح فروش خودروی شرکت ایران خودرو ثبت نام کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

وام 100 میلیون تومانی بانک ملت ویژه آن دسته از مشتریانی است که متقاضی ثبت نام در طرح فروش محصولات شرکت ایران خودرو هستند. متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با معرفی وکالتی کردن حساب خود در بانک ملت و قرار دادن 130 میلیون تومان، به جای 230 میلیون تومان در حساب خود، از این تسهیلات بهره‌مند شوند. این طرح قرض الحسنه بوده و فقط شامل 150 هزارتومان کارمزد می‌شود.

جزئیات وام 100 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک ملت

برای بهره‌مند شدن از این طرح تسهیلاتی نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملت نیست و متقاضیان می‌توانند با ورود به پیشخوان الکترونیک بانک ملت علاوه بر کسب اطلاعات از جزئیات و مدارک مورد نیاز، برای دریافت این وام اقدام کنند.

بانک ملت برای این طرح قرض الحسنه به غیر از 150 هزارتومان هزینه بابت کارمزد، سود بانکی دیگری تعیین نکرده است.

چگونه تسهیلات با حساب وکالتی بانک ملت را دریافت کنیم؟

متقاضی پس از معرفی حساب وکالتی، باید مبلغ 130 میلیون تومان در حساب خود قرار دهد، بانک ملت نیز 100 میلیون تومان به حساب متقاضی واریز خواهد کرد تا جمع مبلغ سپرده در حساب وام‌گیرنده به 230 میلیون تومان موردنیاز برای ثبت طرح فروش ایران خودرو برسد. بدیهی است که این مبلغ تا پایان اعلام نتایج این طرح فروش خودرو در بانک مسدود خواهد ماند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.