فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۱۶۳

عملکرد کدام بانک‌ در پرداخت وام ازدواج بهتر بود؟

عملکرد کدام بانک‌ در پرداخت وام ازدواج بهتر بود؟

بانک مرکزی اعلام کرد از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد، ۱۹۶ هزار وام قرض‌الحسنه فرزند به ارزش بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی کشور پرداخت شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

بر اساس آمار بانک مرکزی، از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، ۱۹۶ هزار و ۹۶۲ وام قرض‌الحسنه فرزند به ارزش بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان از سوی شبکه بانکی کشور به متقاضیان پرداخت شده است. در این مدت، ۴۱۷ هزار و ۵۶۴ نفر نیز در صف دریافت این تسهیلات قرار دارند. این وام‌ها از طریق ۲۸ بانک ارائه شده که پنج بانک ملت، تجارت، ملی، صادرات و کشاورزی به تنهایی حدود ۶۸ درصد از این تسهیلات را به ارزش ۱۱ هزار میلیارد تومان اعطا کرده‌اند.

پرداخت ۱۹۶ هزار وام قرض‌الحسنه فرزند توسط شبکه بانکی کشور

سروس بانک و بیمه : طبق آمار منتشر شده توسط بانک مرکزی، از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، شبکه بانکی کشور موفق به پرداخت ۱۹۶ هزار و ۹۶۲ فقره وام قرض‌الحسنه فرزند به متقاضیان شده است. ارزش کل این تسهیلات بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برآورد شده که نشان‌دهنده حمایت گسترده شبکه بانکی از خانواده‌ها در سال جاری است.

تعداد متقاضیان وام قرض‌الحسنه فرزند

علاوه بر افرادی که تاکنون موفق به دریافت این وام‌ها شده‌اند، تعداد متقاضیان در صف دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند نیز به ۴۱۷ هزار و ۵۶۴ نفر می‌رسد. این آمار نشان‌دهنده نیاز بالای جامعه به این نوع تسهیلات و حمایت مالی برای فرزندان است.

نقش برجسته پنج بانک اصلی در پرداخت وام‌ها

بر اساس آمار بانک مرکزی، تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند توسط ۲۸ بانک از شبکه بانکی کشور اعطا شده است. اما پنج بانک ملت، تجارت، ملی، صادرات و کشاورزی بیشترین سهم را در ارائه این تسهیلات داشته‌اند. این پنج بانک به تنهایی ۱۳۴ هزار و ۶۶۴ فقره وام به ارزش ۱۱ هزار و ۸۵ میلیارد تومان اعطا کرده‌اند که معادل ۶۸ درصد از کل تسهیلات پرداختی در این بخش است.

منبع : جهان صنعت نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.