فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۳۳۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نحوه دریافت وام ۴۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با دستگاه کارتخوان

نحوه دریافت وام 400 میلیونی بانک مهر ایران با دستگاه کارتخوان

متقاضیان دریافت وام 400 میلیونی بانک مهر ایران با دستگاه کارتخوان می‌توانند با ارائه ضامن رسمی و اعتبار شغلی، برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک مهر ایران در طرح «مهرپوز» به مشتریان خود که دارای دستگاه کارتخوان متصل به این بانک هستند، در قالب طرح قرض الحسنه تسهیلاتی را تا سقف 400 میلیون تومان اعطا می‌کند. متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه، سپرده‌گذاری و ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام 400 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصدی ثبت‌نام کنند. نکته مهم درباره تسهیلات مهرپوز دو ماهه بودن دوره طلایی و سه تا 12 ماهه بودن دوره عادی برای خواب سپرده در بانک مهرایران است.

جزئیات وام 400 میلیونی بانک مهر ایران با دستگاه کارتخوان

متقاضی برای دریافت تسهیلات 400 میلیون تومانی مهرپوز به داشتن حساب قرض الحسنه و سپرده در آن، اعتبار شغلی و ضامن رسمی نیازمند است تا بتواند با توجه به ضریب تسهیلات این طرح تا 220 درصد از میزان سپرده خود وام قرض الحسنه دریافت کند. از دیگر شرایط و مقررات طرح مهرپوز الزام نداشتن بدهی و چک برگشتی متقاضی به بانک است.

مبلغ اقساط طرح مهرپوز بانک مهر ایران چقدر است؟

وام‌گیرنده پس از کسب وام 400 میلیون تومانی بانک مهرایران، باتوجه به کارمزد چهار درصدی و فرصت 60 ماهه برای پرداخت اقساط، باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و 272 هزارتومان به بانک مهرایران پرداخت کند. در نهایت نیز مجموع سود و مبلغ وام به 448 میلیون تومان می‌رسد.

طرح مهرپوز بانک مهرایران شامل 100 هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده باید آن را طی فرایند ثبت‌نام به بانک پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.