فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۳۷۵

سهام دارایی رایگان امروز است / برتری نسبی ۱۰ ساله بورس در برابر رقبا

سهام دارایی رایگان امروز است / برتری نسبی 10 ساله بورس در برابر رقبا

کارشناس بازار سرمایه، دارایی رایگان امروز را سهام دانست و گفت: بازدهی تمام بازارها در بازه های 10 ساله با برتری نسبی بورس همگن خواهد بود.

به گزارش تجارت نیوز،

مهدی رباطی طی یادداشتی با بیان اینکه باید روشن شده باشد سقوط هلیکوپتر هم کار اسراییل در جواب وعده صادق بود و این سلسله ترورها از همان‌جا شروع شد در فضای مجازی، اعلام کرد: ایران وارد جنگ نمی‌شود و نخواهد شد و پاسخ هم نمی‌دهد. چون جنگ ساز و برگ و پول و پشت سنگر قوی می‌خواهد که از دوره احمدی‌نژاد این‌ها را به اسراییل باختیم.

به همین دلیل هم در وسط جنگ در نیویورک صحبت از زمین گذاشتن سلاح‌ها می‌شود. چون چاره دیگری باقی نمانده است. با خزانه خالی، نمی‌شود جنگید!

جمهوری اسلامی به دلیل بالا هیچگاه وارد جنگ مستقیم نخواهد شد حتی اگر اسرائیل الان برج میلاد را هم بزند، استراتژی جنگ فرسایشی است.

در این استراتژی ایران در نهایت اسراییل را شکست خواهد داد و تا امروز هم فارغ از تلفات و پیروزی های تاکتیکی اسراییل، پیروزی استراتژیک در خاورمیانه برای ایران و محور مقاومت بود.

امروز دارایی رایگان در ایران سهام است هر چند در چهارسال گذشته فعالین بورس، سرمایه گذاران نهادهای مالی و... ورشکست شدند اما این عدم تعادل در چند سال پیش رو برطرف خواهد شد.

چون در ذات اقتصاد هیچ عدم تعادلی پایدار نیست و در نهایت مثل همیشه بازدهی تمام بازارها در بازه های ده ساله با برتری نسبی بورس همگن خواهد بود و سال 1410 حساب و کتاب بازدهی ملک و دلار و سهام متفاوت نخواهد بود و اگر تفاوتی هم باشد به نفع بورس است مثل همیشه.

منبع : بورس پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.