کد مطلب: ۸۹۹۳۶۸

حمله پهپادی اسرائیل به النبطیه لبنان

حمله پهپادی اسرائیل به النبطیه لبنان

منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی را در منطقه «النبطیه» واقع در جنوب لبنان با پهپاد هدف قرار داد که دو نفر در پی آن شهید شدند. برخی از منابع، تعداد شهدا را سه نفر اعلام کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز،  منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با پهپاد، یک منزل مسکونی را در اطراف منطقه «النبطیه» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع بیمارستانی گزارش داد که در جریان این حمله، چند نفر زخمی شده‌اند، ولی آمار دقیقی از تعداد آنان ارائه نکرد.

شبکه العربی قطر به نقل از یک منبع در دفاع مدنی لبنان خبر داد که در جریان این حمله، دو نفر شهید و سه نفر دیگر هم زخمی شده‌اند. برخی از منابع، تعداد شهدا را سه نفر اعلام کردند.

همزمان با این حمله، منابع لبنانی می‌گویند که رژیم صهیونیستی مناطق «الناقورة»، «الضهیرة» و «طیر حرفا» را هم هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

روز گذشته نیز در حمله رژیم اسرائیل در نزدیکی شهر مروحین واقع در جنوب لبنان، یک زن شهید و 4 نفر دیگر هم زخمی شدند.

منابع لبنانی اعلام کردند که این حمله محله المشاع بین دو شهر مجدال زون و المنصوری در جنوب لبنان را هدف قرار داده و موجب بمباران ساختمان‌های منطقه شد.

حزب الله لبنان هم در واکنش به این حملات، مواضع صهیونیستها را روز گذشته هدف قرار داد. حزب الله خبر داد: «مجاهدان ما تجمع سربازان دشمن را در مجاورت پایگاه المرج با سلاح موشکی هدف قرار دادند؛ حملاتی که مستقیماً به هدف اصابت کردند».

 حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ دیگری اعلام کرد که نیروهایش پایگاه نظامیان اسرائیلی در رویسات العلم واقع در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار دادند. شهرک اشغالی متولا هدف بعدی حملات حزب الله بود.  مقاومت لبنان روز گذشته، هفت بار مواضع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.