کد مطلب: ۸۹۸۷۶۴

گره ترافیکی ۲۵ ساله آزادگان - فداییان‌اسلام باز شد

گره ترافیکی 25 ساله آزادگان - فداییان‌اسلام باز شد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: گره ترافیکی ۲۵ ساله در محدوده بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تندگویان با احداث کندروی شمالی این بزرگراه رفع شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اسدالله حاج زمانی در آیین بهره‌برداری از کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تندگویان که در قالب صد و یکمین پویش امید و افتخار و با حضور اعضای شورای شهر تهران،لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد، گفت: این پروژه، گره ترافیکی ۲۵ ساله را با کمک مدیریت شهری و مهندسین قرارگاه خاتم الانبیا باز کرد. پروژه ای که در کمتر از ۲۰ ماه به بهره برداری رسید و ۱۵۰ نقطه معارض داشت و امروز با افتتاح آن ترافیک این نقطه روان شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هزار پروژه در سراسر کشور از سمت قرارگاه خاتم الانبیاء اجرا شده است، افزود: همچنین در ۲۵ پروژه از ۱۰۱ پویش امید و افتخار با مدیریت شهری پایتخت همکاری داشتیم.

سردارحاج زمانی ادامه داد: تفاوت پروژه‌های عمرانی با دیگر پروژه‌ها در ماندگاری آن است. بنابراین باقیات صالحاتی برای دست اندرکاران پروژه قلمداد می شود.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز گفت: در کلانشهرهای بزرگ بعد از اینکه به یک توسعه کمی و کیفی می‌رسیم نیاز است تا توسعه را به سمت کیفی شدن پروژه‌ها پیش ببریم. پروژه‌ای که امروز افتتاح شد کیفیت کاربری بزرگراه آزادگان را افزایش می‌دهد.

وی افزود: هر کدام از پروژه‌ها که تکمیل می‌شود یک گره‌گشایی خوب در آن نقطه ایجاد می‌کند. اجرای این کندرو به اندازه خود بزرگراه ارزشمند است. ضمن اینکه بزرگراه آزادگان یک ویژگی منحصر به فرد از لحاظ بارگذاری خودرویی در سطح کشور دارد.

آقامیری ادامه داد: حجم بار روی این بزرگراه در کل کشور بی نظیر است و همین موضوع ضرورت این را می‌رساند که در بزرگراه آزادگان اقدامات جدی و کیفی انجام شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه خاصیت سرمایه‌گذاری پروژه‌های عمرانی این است که مردم از نزدیک آن را لمس می‌کنند، تاکید کرد: امیدواریم سال آینده مردم ثمره این سه سال مدیریت شهری را ببینند.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.