کد مطلب: ۹۰۰۳۲۷

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل سیستان و بلوچستان/ آماده‌باش هلال احمر ادامه دارد

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل سیستان و بلوچستان/ آماده‌باش هلال احمر ادامه دارد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر درپی وقوع سیل در مناطق مختلفی از استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، صادق محمودی، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان گفت: از هشتم اسفندماه در جنوب شرق کشور بارندگی‌هایی داشتیم که به تدریج به روبه افزایش بود که در مجموع ۱۳ شهرستان استان سیستان و بلوچستان بارندگی‌ها شدید بودند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در ۱۳ شهرستان استان سیستان و بلوچستان انجام شده است، گفت:‌تاکنون ۱۷۱خانواده اسکان داده شدند. همچنین ۶۱تیم امدادی در حال خدمت رسانی هستند و امدادرسانی تا پایداری شرایط ادامه خواهد داشت.

وی درباره سیل و آبگرفتگی در چابهار نیز گفت: امروز تقریبا چهار منطقه اصلی در شهرستان‌های چابهار دچار آبگرفتگی شدند. این موضوع ناشی از بارش‌هایی بود که در شمال چابهار رخ داده است؛ اما به سمت جنوب شهر جاری شده بود.

محمودی با بیان اینکه در حال حاضر سیلاب تخریبگری در منطقه نداشتم، گفت: اما شاهد آب گرفتگی‌های گسترده‌ای در این مناطق هستیم که به دلیل شرایط این منطقه است. در شهرستان چابهار تاکنون ۱۱۰۰ خانوار از خدمات امدادی بهره‌مند شده‌اند. همچنین ۲۷۰ خانوار نیاز به اسکان داشتند که چادر و ملزومات زندگی دریافت کردند.

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.