کد مطلب: ۹۰۴۵۵۱

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس ۱۱۵ لالی

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس ۱۱۵ لالی

افراد ناشناس با ضرب و شتم، کارشناسان فوریت‌های پزشکی لالی را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ساعت ۵:۳۵ صبح امروز افرادی ناشناس با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی و همچنین ضرب و شتم و ایجاد جراحت به کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.

عارف اصل شرهانی افزود: افراد حمله کننده به بهانه مراجعه جهت درمان یک مصدوم ناشی از یک نزاع خانوادگی بیش از حضور همکاران و دریافت پاسخ بدلایل واهی اقدام به حمله و هتک حرمت کارشناسان اورژانس کردند.

وی ادامه داد: علی رغم رفتار وحشیانه و توهین آمیز افراد مذکور، کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اقدامی انسان دوستانه باوجود جراحت ایجاد شده برای آنها در دست‌ها و سر؛ مبادرت به درمان مصدوم مراجعه شده نموده و پس از انجام اقدامات اورژانسی وی را به بیمارستان امید لالی منتقل نمودند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: پیگیری قضایی و انتظامی موضوع بلافاصله پس از انتقال مصدوم به بیمارستان آغاز شده و مرکز اورژانس استان کوچک‌ترین بی‌حرمتی و برخورد با پرسنل فوریت‌های پزشکی را بر نمی‌تابد و تا تادیب کامل هتاکان این حادثه، پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.