فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۳۵۳

پایداری دما در اکثر مناطق کشور/دمای هوا در تهران چقدر است؟

پایداری دما در اکثر مناطق کشور/دمای هوا در تهران چقدر است؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از روز شنبه تا سه شنبه تقریبا جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است.

به گزارش تجارت‌نیوز، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: طی امروز در ساعات عصرگاهی و شب در برخی از مناطق شمالغرب کشور و ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی و شرقی و همچنین برخی از مناطق استان گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار بارش باران به صورت رگباری داریم. 

وی ادامه داد: همچنین در ارتفاعات غرب و جنوب استان کرمان و ارتفاعات شمال استان هرمزگان رگبار باران برای امروز پیش بینی می‌شود. البته شدت بارش در استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پرمخاطره بوده و هشدار در سطح نارنجی نیز برای این مناطق صادر شده است. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی تصریح کرد: از روز شنبه تا سه شنبه تقریبا جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است و در روز شنبه در سواحل دریای خزر و ارتفاعات رشته کوه البرز بارش‌های پراکنده و خفیفی را شاهد هستیم. 

ضیاییان خاطرنشان کرد: طی ۵ روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز همچنین در جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: امروز در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما را پیش بینی می‌کنیم و از روز شنبه تا دوشنبه برای مناطق واقع در مرکز کشور، جنوب و همچنین جنوب شرق کشور انتظار افزایش دما را داریم. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره دمای هوای تهران گفت: دمای تهران برای امروز ۳۸ درجه پیش بینی شده است و روزهای آینده و تا روز دوشنبه دمای هوای تهران تقریبا بین ۳۷ الی ۳۸ درجه متغیر است.

 

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.