فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۶۵۳

از ابتدای سال تاکنون

وقوع ۶۶۷ غرق شدگی در کشور/رودخانه ها بیشترین غرق شدگی را داشته اند

وقوع 667 غرق شدگی در کشور/رودخانه ها بیشترین غرق شدگی را داشته اند

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع ۶۶۷ مورد غرق‌شدگی در طول ۵ ماه گذشته در کشور گفت: رودخانه‌ها عمده محل غرق‌شدگی افراد در این مدت بوده‌‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

جعفر میعادفر با اشاره به رشد 15درصدی مصدومان غرق‌شدگی در طول 5 ماه گذشته در کشور اظهار کرد: در طول این مدت، 667 مصدوم بر اثر غرق‌شدگی توسط نیروهای اورژانس خدمات موردنیاز را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کم‌سن‌ترین قربانی غرق‌شدگی در سال جاری، یک پسر یک‌ساله و مسن‌ترین قربانی، یک آقای 90ساله بوده است، افزود: میانگین سنی مصدومان و قربانیان غرق‌شدگی 23 سال بوده و 80 درصد مصدومان ناشی از غرق‌شدگی در سال جاری مردان و 20 درصد نیز زنان بوده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش موارد غرق‌شدگی در فصول گرم و تابستان تصریح کرد: استان‌های فارس با 60 مورد، بوشهر با 50 مورد، مازندران با 48 مورد و هرمزگان با 47 مورد بیشترین موارد غرق‌شدگی در کشور را ثبت کرده‌اند.

میعادفر ادامه داد: رودخانه‌ها با 25 درصد، دریا با 18 درصد، استخرهای کشاورزی با 16 درصد و استخرهای شنای خانگی و عمومی با 14 درصد بیشترین محل‌هایی بوده‌اند که غرق‌شدگی در آن‌ها ثبت شده است.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.