فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۱۰۵۱

بهترین هدایای سازمانی یلدا از نظر مدیران

بهترین هدایای سازمانی یلدا از نظر مدیران

بهترین هدایای سازمانی یلدا از نظر مدیران را بشناسید!... هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از زیباترین اشکال ابراز عشق در طولانی‌ترین و عاشقانه‌ترین شب سال، یعنی شب یلدا است. برخلاف تصور عموم این سنت تنها مختص روابط عاطفی نیست؛ بلکه هدایایی تحت عنوان هدایای سازمانی وجود دارند که می‌توانند در روابط کاری و همکاری‌های سودمند تجاری موثر واقع شوند.

شب یلدا فرصت بسیار مناسبی است برای اینکه برندها حسن نیت و توجه خود را به مشتریان هدف نشان دهند. هدایای سازمانی در دو دسته هدایای درون سازمانی و برون سازمانی نه‌تنها مخاطبان هدف برند را وفادار می‌سازند، بلکه برای ایجاد فضای مثبت و کارآمد برای همکاری اعضای درون سازمان نیز تاثیر به‌سزایی دارند. توجه داشته باشید که هیچ یک از این دو دسته هدایا بر دیگری ارجحیت ندارند و هر دو لازمه رشد یک برند و تحکیم و تقویت پایه‌های آن می‌باشند.

نقش هدایای سازمانی برای مدیران در مناسبت یلدا

هدایای سازمانی نقش مهمی در ارتقاء روابط کاری و تبلیغات شرکت‌ها ایفا می‌کنند. این هدایا باعث تعامل مثبت با مشتریان و همکاران می‌شوند و اغلب می‌توانند رویکردهای تبلیغاتی موثری ایجاد کنند. بهترین هدایای سازمانی، با توجه به میزان خلاقیت، کاربردی بودن، بسته‌بندی مناسب و ارتباط با حوزه فعالیت برند، توانایی جلب توجه و ایجاد حس مثبت در مخاطبان را دارند. طبق قوانین نانوشته تجارت، هدایای شرکتی هدایایی هستند که از طرف یک برند، سازمان، شرکت یا موسسه به مخاطبان هدف آن ارائه می‌شوند و بر روی آن‌ها نام تجاری و لوگو برند درج شده است.

خصوصا هدایایی مثل ست هدیه دیجیتال، ست هدیه مدیریتی، اداری و صنایع دستی از شکیل‌ترین هدایایی هستند که در ابعاد برون سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نمایانگر فرهنگ والای سازمان به‌شمار می‌روند. این هدایا هم از لحاظ جذابیت بصری و هم کیفیت، شان و احترام بالایی دارند و از بهترین هدایای سازمانی یلدا از نظر مدیران محسوب می‌شوند.

تاثیر بهترین هدایای سازمانی یلدا از نظر مدیران

مهمترین گام برای خرید بهترین هدایای سازمانی یلدا از نظر مدیران این است که بدانید چرا باید این هدایا را خریداری کنید و چه پیامدهایی برایتان خواهد داشت؟ در نگاه دقیقتر هدایای سازمانی که از سوی یک سازمان، شرکت، برند و یا موسسه اهدا می‌شوند، دو هدف می‌توانند داشته باشند که هر دو مهم و حیاتی هستند. هدایای مدیریتی به عنوان یکی از اثرگذارترین و موفق‌ترین روش‌های بازاریابی در سراسر جهان به حساب می‌آید. در این بین هدایای تبلیغاتی مدیریتی که حس هفتم با ظرافت‌های برندینگ برای شما طراحی می‌کند از اهمیتی ویژه‌ای برخوردار هستند.

اولین هدف، تهیه هدیه برای مدیران درون سازمانی یا همان ستون‌های موفقیت یک برند است که در درون برند فعالیت می‌کنند‌. کمی پیش‌تر صاحبان برخی کسب‌وکارها تصور می‌کردند که اهدا هدیه به مخاطبان درون سازمانی کاری بیهوده است؛ اما رفته‌رفته به همه ثابت شد که این اقدام تا چه حد در راندمان فعالیت سازمان تاثیر می‌گذارد. وقتی به مدیران درون سازمان خود هدیه‌ای را اهدا می‌کنید، این پیام در ذهنشان تداعی می‌شود که "اینجا قدر مرا می‌دانند!" و این جمله جرقه‌ای برای "با عشق کار کردن" و "تلاشی بی‌دریغ" در جهت رشد برند است.

دومین و یکی از مهمترین اقدامات در رشد و توسعه کسب‌وکار اهدا هدایای برون سازمانی است. هدایای درون سازمانی بر تحکیم و تقویت ستون‌های یک برند تاثیرگذار بودند و حال، برندی که از درون تقویت شده، می‌تواند شرکای تجاری حرفه‌ای را برای همکاری خود ترغیب کند. این هدایا به مهمانان خاص برند، شرکای تجاری فعلی و همچنین افراد مهم و تاثیرگذار در کنفرانس‌ها و جلسات مهم اهدا می‌شوند و دارای شان و مقام خاصی هستند که مخاطب را در همان لحظات ابتدایی جذب می‌کند.

 

۵ تا ویژگی مهم هدایای سازمانی یلدا؛ چه هدیه ‌ای بخریم؟

  1. هدایای سازمانی یلدا از نظر مدیران باید دارای ارزش مادی و معنوی باشند. این بدان معنی نیست که گرانترین ست‌های هدیه را خریداری کنید؛ بلکه به این معنی است که از فروشگاهی معتبر و حرفه‌ای خرید کنید که حتی ارزانترین هدایا را با بالاترین کیفیت و جذابیت تولید و عرضه می‌کند. هدیه سازمانی چند لول بالاتر از هدایای تبلیغاتی احترام و اعتبار دارد.
  2. ترجیحا هدایایی کاربردی باشند. به‌کار بردن یک هدیه موجب می‌شود نشان تجاری برند یک بار نه، صدها بار در معرض دید مخاطب قرار گیرد و نهایت تاثیرگذاری را داشته باشد. برای مناسبت شب یلدا، هدایای زیادی هستند که می‌توانید تهیه کنید و حتی برخی افزون‌بر اقلام کاربردی، مقداری شکلات و خوراکی‌های رنگی و خوشمزه را در خود جای داده‌اند.
  3. بسته‌بندی زیبایی داشته باشند. طرح، رنگ، جنس و اندازه بسته‌بندی هدیه یلدایی تاثیر زیادی در نگاه مخاطب نسبت‌به‌ اهداکننده هدیه دارند. درواقع ذهن قضاوتگر انسان پیش از اینکه جذابیت‌های هدیه را ببیند، از روی بسته‌بندی آن پیش‌داوری می‌کند و یک فروشگاه خوش سابقه هدایای تبلیغاتی می‌داند که باید چگونه بسته‌بندی را برای هدیه سازمانی یلدایی تدارک ببیند.
  4. ماندگار و باکیفیت باشند. باکیفیت بودن هدایای سازمانی از هر چیزی ارجحتر است. چراکه هدیه بی‌کیفیت شان و احترام سازمانی را پایین می‌آورد و دیدگاه منفی را نسبت‌به کیفیت خدمات و محصولاتتان ایجاد می‌کند. ازطرفی هدایایی که باکیفیت هستند، بیشتر امکان استفاده دارند و با ماندگاری خود عمر پیام تبلیغاتی را افزایش می‌دهند.
  5. موقعیت مناسبی برای چاپ لوگو و نام تجاری برند داشته باشند. درنهایت هدف از رعایت تمام نکات قبل، این است که باتوجه به این نکته بتوانیم نظر مخاطب را به خود جلب کنیم. بهتر است در هنگام انتخاب آیتم‌های هدیه این نکته را مدنظر داشته باشید که هدیه فضای مناسبی را جهت چاپ نشان تجاری برند داشته باشد. همچنین نوع و نحوه چاپ، اندازه، طرح و رنگ لوگو همه در زیبایی و ماندگاری هدایا موثر هستند.

شب یلدا2

پیشنهاد برای خرید هدایای سازمانی یلدا

در حس هفتم جمعی از حرفه‌ای‌ترین متخصصان گردهم آمده‌اند و متنوعترین و جذابترین هدایا را طراحی و عرضه می‌نمایند. ازاین‌رو ست‌های هدیه دیجیتال، ست‌های مدیریتی و اداری، ست آرامش و پذیرایی هدایای مناسبی برای مخاطبان بیرون و همچنین درون سازمان به‌شمار می‌روند و در جشن باستانی یلدا غوغا برپا می‌کنند!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.