فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۷۶۷۵

نکات خرید پیراهن مردانه + معرفی مراکز خرید پیراهن برند

نکات خرید پیراهن مردانه + معرفی مراکز خرید پیراهن برند

با ما در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا ضمن نگاهی کلی به نکات خرید پیراهن مردانه، چند فروشگاه و مرجع معتبر برای تهیه‌ی آن را به شما معرفی کنیم.

پیراهن مردانه از آن دسته لباس‌هایی است که هر آقایی چند دست از آن را در کمد لباس‌هایش دارد و استفاده می‌کند چرا که این لباس فقط مختص به یک موقعیت یا استایل خاص نیست و کاربردهای فراوانی برای آقایان دارد. پیراهن‌های مردانه در حقیقت انواع گوناگی دارند و همین تنوع مدل‌ها باعث شده تا پیراهن در اغلب استایل‌ها، از رسمی‌ترین آن‌ها گرفته تا استایل‌های اسپرت، کاربرد داشته باشد. نکته‌ی بسیار مهم و تعیین کننده در ظاهر و کیفیت انواع مختلف پیراهن مردانه، متریال به کار رفته در تولید آن است و تنها راه این‌که شما خیالتان از با کیفیت بودن پیراهن مد نظرتان راحت باشد این است که از یک فروشگاه و برند معتبر محصول مورد نظرتان را تهیه کنید. علاوه بر این باید به برخی نکات هنگام خرید پیراهن مردانه توحه داشته باشید. با ما در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا ضمن نگاهی کلی به نکات خرید پیراهن مردانه، چند فروشگاه و مرجع معتبر برای تهیه‌ی آن را به شما معرفی کنیم.

نکات خرید پیراهن مردانه

انتخاب پیراهن مردانه‌ای که کاملا مناسب شما باید نیازمند توجه به چند نکته‌ی ساده اما بسیار تاثیر گذار است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

انواع مدل‌های پیراهن مردانه را بشناسید

شناخت انواع مدل‌های پیراهن مردانه و کاربرد هریک از آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید متناسب با استایل و موقعیتی که قصد  شرکت در آن را دارید، پیراهنتان را انتخاب کنید. پیراهن‌های مردانه به طور دقیق دارای مدل‌ها و رنگ و طرح‌های گسترده‌ای هستند اما اگر بخواهیم به صورت کلی آن‌ها را دسته‌بندی کنیم، اغلب آن‌ها در دو دسته‌ی بزرگ‌جای می‌گیرند.

پیراهن‌های مردانه رسمی: پیراهن‌های جای گرفته در این دسته، پیراهن‌هایی هستند که در موقعیت‌ها و استایل‌های رسمی بیش‌ترین کاربرد ممکن را دارند. پارچه‌های به کار رفته برای این مدل پیراهن‌ها دارای ایستایی خوب و چروک‌پذیری اندک است. یقه‌ها در پیراهن‌های رسمی یا آهار خورده‌اند، یا دیپلمات هستند و دور گردن فیکس می‌شوند و یا این‌که مانند یقه‌ی پیراهن‌های تاکسیدو از نوع وینگ تیپ یا بالی شکل باشند. در قسمت سر دست و مچ پیراهن نیز عموما چند دکمه کار می‌شود. این‌ها همان پیرلهن‌هایی هستند که یا زیر کت و شلوار، یا زیر کت تک یا به تنهایی با شلوار پارچه‌ای رسمی مردانه پوشیده می‌شوند.

پیراهن‌های مردانه‌ی غیر رسمی یا اسپرت: این پیراهن‌ها همان طور که از نامشان پیداست کاملا راحت و آزاد هستند و بیش‌تر کاربرد روزمره دارند. برای دوخت این پیراهن‌ها از پارچه‌های سبک مانند نخ‌پنبه یا کشمیر استفاده می‌شود و دوخت عجیب و غریب و آهار خورده و شق و رق ندارند. این پیراهن‌ها همان‌هایی هستند که با انواع شلوار جین و کتان و اسپرت و البته کتانی به راحتی  ست می‌شوند و حتی در گردش و تفریح نیز قابل استفاده هستند.

متناسب با سایز و فرم بدنی خود پیراهن انتخاب کنید.

یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب پیراهن مردانه، سایز آن است که باید کاملا با سایز و فرم بدنی شما مطابقت داشته باشد تا نا راحت نباشید و شلخته هم به نظر نرسید. علاوه بر این فرم بدنی در تعیید رنگ پیراهن شما نیز مداخله می‌کند. برای مثال افراد سنگین وزن با سایز بزرگ بهتر است پیراهن‌هایی با رنگ‌های تیره‌تر بپوشند تا لاغرتر به نظر برسند.

به جزئیات توجه کنید

هنگام خرید پیراهن مردانه، حواستان به چک کردن جزئیات آن باشد. برای مثال دقت کنید که دکمه‌ها در حای درست و به خوبی دوخته شده باشند و جا دکمه‌ها نیز سر جای خودشان باز شده باشند تا لباس چروک و بد حالت دیده نشود.

کیفیت را فدای کمیت نکنید

یک پیراهن مردانه‌ی با کیفیت که چند سال قابل استفاده باشد و با اکثر استایل‌های شما هماهنگ باشد خیلی بهتر از پیراهنیست که از کیفیت ضعیفی برخوردار است و با یک بار شست و شو خراب می‌شود. پس به جای خریدن چند پیراهن بی کیفیت بهتر است حتی شده یک پیراهن اما با کیفیت عالی خریداری کنید.

رنگ پیراهن را متناسب با سایر اجزای استایلتان انتخاب کنید

پیراهن شما باید از نظر رنگ با تمامی اجزای دیگر استایل‌هایتان هماهنگی کافی را داشته باشد. از رنگ‌های متضاد و رنگ‌های مکمل استفاده کنید‌. می‌توانید سراغ استایل‌های مونوکروم که تمامی اجزای استایل در آن هم‌رنگ با یکدیگر هستند بروید. اگر ست کردن رنگ نیز برایتان سخت است پیشمهاد ما به شما این است که رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری یا کرم را انتخاب کنید چرا که این رنگ‌ها قابلیت ست شدن با طیف‌های رنگی زیادی را دارند و کار شما را برای استایل کردن پیراهن با سایرآیتم‌ها راحت می‌کنند.

قیمت را بررسی کنید

در مورد قیمت یک نکته‌ی مهم وجود دارد و آن هم این است که به طور کلی برای پیراهن‌مردانه نمی‌توان یک قیمت واحد در نظر گرفت جرا که این نقوله متاثر از ملاک‌های زیادی مانند جنس پیراهن، مدل دوخت آن و برند تولید کننده‌ی آن است. اما از قدیم گفته‌اند هیچ گرانی‌ای بی دلیل نیست و این مسئله در اغلب لباس‌ها از جمله میراهن مردانه صدق می‌کند. به این صورت که پیراهن‌های گران‌تر احتمالا جنس بهتری دارند و تولیدی آن‌های از متریال مرغوب‌تری برای تولید آن استفاده کرده است. ناگفته نماند که امردزه برخی برندها به جهت همراهی با مردم اقدام به تولید لباس‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسب‌تر کرده‌اند تا تمام افراد با هر میزان بودجه‌ای بتوانند شیک‌پوش باشند.81

بهترین مراکز خرید پیراهن مردانه

اشاره به این‌که پیراهن مردانه را دقیقا از کجا تهیه کنید که بهترین باشد، کار نسبتا دشواری به نظر می‌آید پرا که تعداد زیادی واحد صنفی در حال حاضر اقدام به تولید انواع پوشاک زناته.، مردانه و کوکانه کرده‌اند. اما برخی برندها نام آشناتر هستند و از محبوبیت بیشتری برخوردارند‌. چند مورد از این برندها را معرفی خواهیم کرد.

تیپ ست

وبسایت تیپ‌ست یک وبسایت و برند داخلی است که در زمینه‌ی عرضه‌ی انواع پوشاک زنانه و مردانه فعالیت نی‌کند و مورد قبول افراد بسیار زیادیست. محصولات ارائه شده تولسط این برند کیفیت بالایی دارند و می‌تواند یک مرجع مطمئن برای خرید پوشاک و پیراهن مردانه یا حتی زنانه باشد.

گراد

برند و وبسایت گراد یک برند ایرانی و بسیار نام آشنا است که اکثر مشتریانش این برند را با کیفیت بسیار بالای محصولاتش در عین قیمت مناسب آن‌ها می‌شناسند. این برند در زمینه‌ی تولید و ارائه‌ی انواع مختلف پوشاک زنانه و مردانه از جمله پیراهن مردانه فعالیت می‌کند و برای تولید تک تک این لباس‌ها از بهترین پارچه‌ها و به روزترین تکنولوژی‌ها و البته همکاری بهترین خیاطان و طراحان لباس استفاده می‌کند تا محصولاتی با کیفیت خارقالعاده را به مشتری عرضه کند. تنوع محصولات گراد نیز بسیار بالاست و پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای می‌لاشد. گراد دارای چند شعبه‌ی فعال در چند شهر مخولف ایران جهت خرید حضوری می‌باشد اما برای سعهولت دسترسی تمامی ایرانیان به محصولاتش اقدام به راه اندازی یک وبسایت فروش آنلاین پوشاک برند گراد نیز کرده است تا هر فردی بتواند به راحتی هر چیزی را که نیاز دارد خریداری کند. به همین جهت می‌توان با اطمینان گفت که اگر به دنبال یک مرجع مطمئن و امن برای خرید انواع پوشاک علی‌الخصوص پیراهن مردانه هستید، به وبسایت گراد مراجعه کنید و پس از دیددن و بررسی تمام محصولات، خرید خود را انجام داده و یک خرید بسیار راضی کننده و عالی را تجربه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.