کد مطلب: ۹۰۲۹۸۷

انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشور

انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشور

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان از انتقال ۹ زندانی ایرانی از ارمنستان و ژاپن به کشور خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، عسکر جلالیان گفت: با همکاری وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه و در راستای اجرای موافقت‌نامه‌های دو جانبه منعقد شده با ارمنستان و ژاپن، ۸ ایرانی محبوس در زندان‌های ارمنستان و یک ایرانی زندانی در ژاپن امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ پس از تشریفات قانونی، برای گذران ادامه دوران محکومیت خود به کشور منتقل شدند.

رییس کمیته انتقال محکومان با اشاره به شروع تعطیلات نوروزی و سفر هموطنان به کشورهای خارجی ضمن آرزوی سلامتی و کامیابی برای همه شهروندان، به مسافران توصیه کرد از حمل هرگونه بسته‌ امانتی، همراه داشتن داروهای کدئین‌دار، داروهای آرام‌بخش و قرص‌های روانگردان خودداری کنند و هرگونه رفتار و پیشنهاد مادی غیرمتعارف از طرف سایرین را به پلیس و نهادهای امنیتی گزارش کنند.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری از تلاش و همکاری دستگاه‌های عضو کمیته انتقال محکومان از جمله وزارت امور خارجه، قوه قضاییه، دادستانی کل کشور، سازمان زندان‎ها و فراجا قدردانی کرد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.