فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۲۹۲

اطلاعیه شماره ۲ سپاه درباره ترور شهید اسماعیل هنیه

اطلاعیه شماره 2 سپاه درباره ترور شهید اسماعیل هنیه

همان گونه که به استحضار ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران اسلامی و آحاد امت اسلامی و رزمندگان جبهه پرافتخار مقاومت رسانده شد ، در نخستین ساعات بامداد امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ مجاهد بزرگ " آقای دکتر اسماعیل هنیه" رئیس معزز دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان شجاع ایشان در اقدام تروریستی رژیم بزدل و جنایتکار صهیونیستی ، در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسیدند.

به گزارش تجارت نیوز،

شهید هنیه از جمله شخصیت‌های برجسته حدود ۱۱۰ هیئت خارجی دعوت شده توسط "مجلس محترم شورای اسلامی" برای شرکت در " آیین تحلیف چهاردهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران" بودند که طی سالیان اخیر به ویژه پس از عملیات تاریخی " طوفان الاقصی " سفرهای متعددی به کشورمان داشتند.

این جنایت نشان داد باند تبهکار، قاتل و تروریست صهیونیستی بدون توجه به قواعد و مقررات بین‌المللی برای سرپوش گذاردن بر شکست‌های خفت بار ۹ ماه جنگ در غزه که منجر به قتل و عام ده‌ها هزار زن ،مرد و کودک فلسطینی شده است از ارتکاب هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نمی‌ورزد .

بی تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت بویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های "شهید القدس" دکتر اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود.

با محکومیت شدید این اقدام رذیلانه و جنایتکارانه و تسلیت و تبریک شهادت سردار عالیقدر حماس و مقاومت اسلامی فلسطین و محافظ دلاور وی ، به آگاهی مردم قدرشناس و انقلابی ایران می‌رساند ، برنامه‌های مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گرانقدر توسط "شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی" اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.