فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۸۳۹۸۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۲ مهر ۹۹ چقدر شد؟ / چرا دلار ارزان نشد؟

قیمت دلار امروز 22 مهر 99 چقدر شد؟ / چرا دلار ارزان نشد؟

با وجود چندین خبر با سیگنال ارزانی در بازار ارز همچنان قیمت دلار روندی صعودی در پیش گرفته است. علت چیست و امروز قیمت دلار به چقدر رسیده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز دوشنبه دلار معاملات خود را در محدوده ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومانی آغاز کرده بود و حدود ساعت چهار بعدازظهر، دلار در بازار آزاد با قیمت ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شد که افزایشی ۴۰۰ تومانی نسبت به روز پیشین داشت. اما امروز بازار ارز چه روندی داشت؟

پیش از شروع امروز چندین خبر با سیگنال ارزانی در بازار ارز منتشر شده بود.

رئیس کل بانک مرکزی از توافق با عراق برای آزادسازی منابع ارزی ایران در این کشورخبر داد و همزمان شنیده ها از آزادسازی بخشی از منابع ارزی در کره منتشرشد. از سوی دیگر پس از سفر وزیر خارجه ایران به چین نیز به نظر می‌رسید بازار ارز ایران متاثر شود. اما قیمت‌های امروز نشان می‌دهد دلار فعلا ارزان نشده است.

در صرافی ملی اولین قیمت دلار در امروز افزایش ۱۰۰۰ تومانی نسبت به دیروز داشت و این نرخ به رقم ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. با این حال دقایقی بعد روند دلار صرافی ملی باز هم صعودی شد و این قیمت به 31 هزار و 600 تومان رسید.

در بازار ارز نیز آخرین گزارش‌ها حاکی از این است که دلار در آستانه ورود به کانال 32 هزار تومان است. به نظر می‌رسد همچنان فعالان بازار ارز اخبار امیدبخش از آینده ارزی ایران را باور ندارند و اثرات شاخص‌های بنیادی مثل افت درآمدهای نفتی و صادرات غیرنفتی بر اخبار 24 ساعت اخیر غلبه دارد. با این حال آیا ممکن است روند بازار ارز تغییر کند؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.