کد مطلب: ۹۰۰۴۸۳

حراج ربع سکه از فردا آغاز می‌شود

حراج ربع سکه از فردا آغاز می‌شود

طبق اعلام بانک مرکزی از فردا ۱۳ اسفندماه، حراج ربع سکه ضرب ۸۶ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز می شود و متقاضیان خرید از ساعت ۲۴ امروز ۱۲ اسفند می توانند نسبت به احراز هویت اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، با اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، حراج سکه طلا از ساعت 12 ظهر فردا یکشنبه 13 اسفندماه در این مرکز آغاز خواهد شد و عموم مردم می توانند از طریق سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران در حراج سکه طلا شرکت کنند.

در این مرحله از حراج سکه مرکز مبادله؛ ربع سکه های طلای با ضرب سال 1386 عرضه می شود و زمان عرضه سکه های بدون تاریخ بانک مرکزی، متعاقبا و با هماهنگی بانک مرکزی اعلام می شود.

هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر 5 قطعه است. شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص از ساعت 15 تا 16 همان روز است و ساعت 16 نیز نتایج حراج اعلام می شود.

متقاضیان شرکت در حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران می توانند از بامداد روز شنبه 12 اسفند ماه وارد سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران به آدرس market.ice.ir شده و فرایند ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهد.

افرادی که یکبار در سامانه فرایند احراز هویت را با موفقیت انجام داده اند، دیگر نیازی به احراز هویت مجدد ندارند و می توانند با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوند. متقاضیان در حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور، اهتمام لازم را داشته باشند.

سکه

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.