فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۰۸۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ / بازار طلا نوسانی شد

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ / بازار طلا نوسانی شد

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ با نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی بازگشایی شد. امروز قطعات سنگین با نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی همراه شدند و دیگر قطعات سکه درجا زدند. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز نیز در کانال هشتم از کریدور پنجم درجا زده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا امروز شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ همزمان با افزایش ناچیز اونس جهانی طلا و درجا زدن قیمت دلار، با نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی بازگشایی شد. قیمت‌ها اما در بازار سکه تغییری نکردند و تنها قطعات سنگین، نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی را تجربه می‌کنند. شایان‌ ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا با افزایش یک دلاری، با رقم ۲۵۱۲ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز گذشته در نیمه کانال هشتم از کریدور پنجم معامله می‌شد و به این‌ترتیب با آغاز معاملات امروز، در نیمه کانال هشتم از کریدور پنجم درجا زده است.

قیمت سکه و طلا ۳ شهریور

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، با یک سنت افزایش،‌ روی رقم ۲۹ دلار و ۸۴ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۲۱۰ تومان کاهش، گرمی ۵۶ هزار و ۴۴۰ تومان به فروش رسید.

قطعات کوچک سکه فریز شدند

بازار سکه امروز در قطعات سنگین نوسانات کوچک افزایشی داشتند و قطعات کوچک نیز بدون تغییر باقی ماندند. قیمت سکه امامی با ۳۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۴۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه و ربع سکه بدون تغییر، با رقم ۲۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون تومان تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم هفت میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز با نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی بازگشایی و در این لحظه کاهشی شده است. هر مثقال طلا با ۴۰ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با هشت هزار و ۳۰۰ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۵۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با هشت هزار و ۲۰۰ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۵۲۶ هزار و ۸۳۶ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۲۱۱ هزار تومان، بهار آزادی ۱۵۱ هزار تومان،  نیم ‌سکه ۵۸ هزار تومان، ربع سکه ۲۹ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۴ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.