فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۷۷۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

بررسی فروش فیلم‌های سینمای جهان/ «ددپول و ولورین» همچنان پیشتاز است

بررسی فروش فیلم‌های سینمای جهان/ «ددپول و ولورین» همچنان پیشتاز است

موفقیت فیلم «ددپول و ولورین» در دستیابی به باشگاه پرافتخار فیلم‌های صاحب فروش بیش از یک میلیارد دلار، یک پیروزی بزرگ برای کمپانی دیزنی محسوب می‌شود. «ددپول و ولورین»‌ دومین فیلم دیزنی در سال ۲۰۲۴ است که از فروش یک میلیارد دلاری عبور می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

در آخر هفته‌ای که سینمای دنیا پشت سر گذاشت (9 تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۴)، فیلم ابرقهرمانی «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) توانست با فروش ۵۵ میلیون دلاری در آمریکای شمالی همچنان در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

این فیلم که با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن محصول مارول است، در سومین آخر هفته اکران خود نیز موفق به کسب عنوان پرفروش‌ترین فیلم شد. انتظار می‌رود این فیلم با استقبال خوب مخاطبان در هفته‌های آینده نیز به فروش بالای خود ادامه دهد.

پرفروش‌ترین بازارهای بین‌المللی «ددپول و ولورین» تا امروز عبارت‌اند از: چین با ۵۴.۸ میلیون دلار، بریتانیا با ۵۴.۴ میلیون دلار، مکزیک با ۳۸.۲ میلیون دلار، استرالیا با ۳۱.۳ میلیون دلار، آلمان با ۲۵.۵ میلیون دلار، فرانسه با ۲۳.۶ میلیون دلار، برزیل با ۲۲.۱ میلیون دلار، اسپانیا با ۱۸.۹ میلیون دلار، هند با ۱۷.۹ میلیون دلار، و ایتالیا با ۱۵.۶ میلیون دلار. این فیلم در سینماهای آیمکس سراسر دنیا نیز ۷۸ میلیون دلار فروخته است.

موفقیت فیلم «ددپول و ولورین» در دستیابی به باشگاه پرافتخار فیلم‌های صاحب فروش بیش از یک میلیارد دلار، یک پیروزی بزرگ برای کمپانی دیزنی محسوب می‌شود. «ددپول و ولورین»‌ دومین فیلم دیزنی در سال ۲۰۲۴ است که از فروش یک میلیارد دلاری عبور می‌کند. دیزنی تنها استودیوی تاریخ است که دو فیلم یک میلیارد دلاری متوالی را در یک سال اکران می‌کند.

دومین فیلم باکس آفیس آخر هفته در آمریکای شمالی «با ما به پایان می‌رسد» (It end with us) با بازی بلیک لایولی بود که در اولین هفته اکران خود شروع قدرتمندانه‌ای داشت و ۵۰ میلیون دلار فروخت.

فیلم «گردبادها» (Twisters) در چهارمین آخر هفته اکران در سینماهای آمریکا فروش ۳۸ میلیون دلاری را تجربه کرد و در رده سوم قرار گرفت. این فیلم درام-اکشن درباره طوفان‌های مرگبار تورنادو است و لی ایزاک چانگ آن را ساخته است. 

انیمیشن «من نفرت‌انگیز 4» (Despicable Me 4) در ششمین هفته اکران خود فروشی ۲۵ میلیون دلاری داشت و فروش کلی آن در آمریکای شمالی به بیش از 330 میلیون دلار رسید. چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های محبوب "من نفرت‌انگیز"، به‌رغم رقابت با دو فیلم پرفروش دیگر، همچنان از محبوبیت خوبی برخوردار است.

«سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) لاینزگیت که با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شده، ۸.۸ میلیون دلار در هفته اول فروخت و «دیوانه» (Cuckoo) با بازی «هانتر شیفر» به فروش ۳ میلیون دلاری رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.