فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۷۴۳

این خواننده معروف یک زن را از خودکشی نجات داد

این خواننده معروف یک زن را از خودکشی نجات داد

بون جووی هنگام فیلم‌برداری یک نماآهنگ (موزیک ویدیو) در نشویل آمریکا، به زنی که قصد داشت از پلی در این شهر پایین بپرد، کمک کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

بون جووی، ستاره ۶۲ ساله موسیقی راک آمریکا، سه‌شنبه شب زنی را که قصد داشت با پایین‌ پریدن از پل به زندگی‌اش پایان دهند، از خودکشی منصرف کرد.

به گزارش ای‌بی‌سی‌، بون جووی هنگام فیلم‌برداری یک نماآهنگ (موزیک ویدیو) در نشویل آمریکا، به زنی که قصد داشت از پلی در این شهر پایین بپرد، کمک کرد و با کمک گروهی از ماموران پلیس، موفق شد زن را به بخش امن پل بازگرداند. پس از این حادثه، زن به بیمارستان منتقل شد.

پلیس ایالت نشویل آمریکا، با اعلام این خبر، از نقش موثر جان بونجوی در منصرف کردن زن قدردانی کرد.

به گزارش ای‌بی‌سی، بون جووی که بنیانگذار یک موسسه خیریه‌ای برای کمک به بی‌خانمان‌ها و افراد گرسنه است، آموزش‌های گسترده‌ای برای صحبت با کسانی که قصد خودکشی دارند یا در شرایط بحرانی روحی قرار گرفته‌اند، دیده است.

یکی از معروف‌ترین ترین‌های این ستاره سالخورده موسیقی راک این زندگی من است (It's My Life) نام دارد که در ستایش زندگی، عشق و سرخوشی است.

اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید، لطفا با اورژانس اجتماعی در ایران با شماره تلفن ۱۲۳، در افغانستان، ۱۲۰ و در آمریکا و کانادا، ۹۱۱ تماس بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.