فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۲۰۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در کرمانشاه / برای خرید خانه نوساز در کرمانشاه چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت خانه در کرمانشاه / برای خرید خانه نوساز در کرمانشاه چقدر باید هزینه کرد؟

گزارش مرکز آمار ایران از تورم مسکن استان‌ها حاکی از آن است که استان کرمانشاه طی بهار 1402 تورمی بین 15 تا 20 درصد کرده است. همچنین بررسی آگهی‌های فروش آپارتمان در شهر کرمانشاه نشان‌دهنده آن است که متقاضیان با داشتن بودجه دو تا سه میلیارد تومان می‌توانند در این شهر آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر از 90 متر بخرند.

به گزارش تجارت‌نیوز، فروردین امسال مرکز آمار ایران گزارشی از تورم مسکن در استان‌های مختلف طی بهار 1402 منتشر کرد. بر این اساس کرمانشاه در این مقطع پانزدهمین رتبه بین استان‌ها را داشته و تورمی بیشتر از 15 درصد را تجربه کرده است. اما اکنون برای خرید خانه در کرمانشاه چه بودجه‌ای باید در نظر داشت؟

قیمت آپارتمان در کرمانشاه

قیمت آپارتمان در کرمانشاه

بررسی آگهی‌های فروش مسکن در شهر کرمانشاه نشان‌دهنده آن است که متقاضیان اکنون با بودجه دو تا سه میلیارد تومان می‌توانند آپارتمانی با متراژ بیشتر از 90 متر خریداری کنند.

برای مثال، آپارتمانی 100 متری در بلوار بهشتی که ساخت آن به سال 1388 بازمی‌گردد، دو میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین آپارتمانی 92 متری و ساخت سال 1394 در بلوار بهشتی، دو میلیارد و 484 میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

بودجه بین سه تا چهار میلیارد تومان این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌کند که آپارتمان‌هایی با عمر حداکثر دو سال و متراژ بالاتر از 100 متر خریداری کنند.

اکنون مالک آپارتمانی 125 متری که در بلوار نماز واقع شده، واحد خود را سه میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. این واحد مسکونی در سال 1402 ساخته شده است.

اگر خریداران، بودجه‌ای بالاتر از 6 میلیارد تومان داشته باشند، آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر از 150 متر در سبد خرید آنها قرار می‌گیرد. همچنین اگر خریداران قصد خرید آپارتمانی نوساز داشته باشند، باید حداقل بودجه‌ای معادل دو میلیارد و 200 میلیون تومان در نظر بگیرند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.