فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۷۰۶

تنیسور معروف ایرانی: قلبن همیشه با مردم ایران است

تنیسور معروف ایرانی: قلبن همیشه با مردم ایران است

«منصور بهرامی» تنیسور سرشناس و حرفه‌ای ایرانی گفت: به مردم ایران می‌گویم که قلبم همیشه با آنهاست.

به گزارش تجارت‌نیوز، «منصور بهرامی» تنیس‌باز سرشناس ایرانی در گفت‌وگوی اختصاصی با «منصور جهانی» خبرنگار مستقل و بین‌المللی سینما درباره تولید فیلم «منصور» گفت: حق و حقوق این فیلم توسط «فرانس تلویزیون» France TV خریده شده است و می‌خواهند آن را تولید کنند. در روزهای برپایی بازار هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» Cannes فرانسه هم به خریداران بین‌المللی معرفی شد و همچنین اخبار آن در رسانه‌ها بازتاب داشت. فیلمنامه آن توسط «داون مک دانیل» Dawn McDaniel با همکاری «فیلیپ دی لیون» Philippe de Lyon نوشته شده است و اگر همه چیز به خوبی پیش برود؛ توسط «رومالد بارونژه» Romuald Boulanger کارگردانی خواهد شد.

«رومالد بارونژه» کارگردان «روی خط» با بازی «مل گیبسون»

وی همچننین گفت: «رومالد بارونژه» فیلم سینمایی «روی خط» On the Line با بازی «مل گیبسون» کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر سرشناس سینمای جهان را در سال 2022 کارگردانی کرد و فیلمساز توانمندی است.

«امیر جدیدی» جزو تنیس‌بازان خوب است

این تنیس‌باز حرفه‌ای درباره بازی «امیر جدیدی» در فیلم «منصور» گفت: هنوز از نزدیک با «امیر جدیدی» آشنا نشده‌ام ولی می‌دانم که در ایران، جزو تنیس‌بازان خوب است و هنرپیشه بی‌نظیری است و از طریق این گفت‌وگو به او بگویید که خیلی مخلصم.

قلبم همیشه با مردم ایران است

«منصور بهرامی» در پایان این گفت‌وگوی اختصاصی تأکید کرد: به مردم ایران می‌گویم که قلبم همیشه با آنهاست.

بازی با بزرگترین اسطوره‌های تنیس جهان

«منصور بهرامی» در دوران حرفه‌ای ورزش خود، با بزرگترین اسطوره‌های تنیس جهان از جمله؛ «جان مک اِنرو» John McEnroe، «ایلیه ناستاسی» Ilie Nastase، «بیورن بورگ» Björn Borg، «جیمی کانرز» Jimmy Connors، «ایوان لندل» Ivan Lendl، «یانیک نوآ» Yannick Noah، ، «پَت کش» Pat Cash و ... بازی کرده است.

قهرمان تنیس جهان در سال ۲۰۰۰

این تنیس‌باز مطرح ایرانی در سال ۲۰۰۰ قهرمان تنیس جهان شد. قبل از آن هم در مسابقات حرفه‌ای و در ۶ مسابقه «اِی‌تی‌پی» ATP Tour به مقام اول دست یافت و در ۱۲ مسابقه «اِی‌تی‌پی» نیز به فینال رسید که بزرگ‌ترین آنها مسابقات «اوپن فرانسه» French Open در ورزشگاه «رولان کاروس» Roland Garros پاریس بود.

بازی در مهمترین مسابقات و استادیوم‌های تنیس جهان

بهرامی در مهمترین مسابقات و استادیوم‌های تنیس جهان بازی کرده است از جمله؛ «کوارت فینال» در «یواِس اوپن» The US Open، «مونته کارلو» Monte-Carlo Masters، «هامبورگ» Hamburg European Open، «اشتوتگارت»، «ویمبلدون» Wimbledon و «اوپن مسابقات مستر» Open Masters در سال ۲۰۰۰ پاریس به فینال رسید و در تعدادی از آنها هم به مقام قهرمانی دست یافت.

 

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.