خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۳۱۷

ورزشگاه‌ استاندارد نباشد، لیگ برگزار نخواهد شد

ورزشگاه‌ استاندارد نباشد، لیگ برگزار نخواهد شد

منصور قنبرزاده بار دیگر به برقراری برخی استانداردها در بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدتی قبل بود که این بحث مطرح شد فدراسیون فوتبال از باشگاه های لیگ برتری خواسته برای فصل بعد تمهیدات لازم برای بلیط فروشی اینترنتی، تعیین صندلی برای تماشاگران و سایر اقدامات لازمه را بیندیشد و حتی این موضوع هم مطرح شد که باشگاه‌ها نام لیدرهای خود را برای ذخیره در بانک اطلاعاتی هواداری فدراسیون به این نهاد ارسال کنند تا بحث هواداری در ورزشگاه‌ها ساماندهی یابد.

فدراسیون فوتبال نسبت به انجام این موضوع اصرار ویژه‌ای دارد و این نهاد فپتبالی مدعی بود تا زمانی که این موارد رخ ندهد و استانداردسازی در زمینه ورزشگاه‌ها صورت نگیرد، لیک برتر فصل آتی برگزار نخواهد شد.

حال منصور قنبرزاده نائب رئیس فدراسیون فوتبال در اظهارات جدید خود دوباره به این موضوع تاکید کرده و مدعی شده تا زمانی که استادیوم های ورزشی از حالت سنتی خارج نشده و استانداردهای حداقلی شکل نگیرد، فدراسیون روی حرفش ایستاده و لیگ برتر برگزار نخواهد شد.

فدراسیون فوتبال به دنبال این است علی رغم بلیط فروشی اینترنتی، صندلی ورزشگاه‌ها شماره گذاری شود و نفراتی که روی هر صندلی می‌نشینند از قبل مشخص باشند و باید دید این اقدامات قبل از آغاز فصل بعدی به سرانجام خواهد رسید یا نه

منبع : فوتبالی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.