فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۳۵۱

مشکل بزرگ استقلال و پرسپولیس با دو بازیکن

مشکل بزرگ استقلال و پرسپولیس با دو بازیکن

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در روز‌های اخیر با چالش‌های نقل و انتقالات دست به گریبان هستند.

 به گزارش تجارت‌نیوز، عبدالکریم حسن مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس یکی از مشکلات عمده سرخپوشان در نقل و انتقالات است و پیشنهاد‌های قطری مانع از بازگشت این بازیکن به جمع پرسپولیسی‌ها شده است.

به تازگی باشگاه پرسپولیس بلیت بازگشت عبدالکریم حسن را تهیه کرده است و این بازیکن قرار بود در تمرینات حضور یابد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و باشگاه پرسپولیس برای غیبت او در تمرینات جریمه‌هایی نیز لحاظ کرده است.

نمایندگان قطری که برای جلب رضایت درویش و جدایی عبدالکریم حسن به تهران آمده بودند پیشنهاد قابل توجهی برای وی داشتند، اما سرخپوشان می‌خواهند که مدافع راست خودشان را برای فصل آتی حفظ کنند.

باشگاه استقلال هم با وجود خرید‌هایی که داشته است هنوز نتوانسته مرادمند را مجاب به حضور در تمرینات کند و این بازیکن قصد جدایی دارد.

گفته می‌شود استقلالی‌ها برای جلوگیری از جدایی این بازیکن ۲۵ درصد به قرارداد قبلی وی اضافه کرده اند، اما مرادمند هنوز پاسخ استقلالی‌ها را نداده است.

فولاد و پرسپولیس از تیم‌هایی بودند که تمایل به جذب مرادمند داشتند، اما حضور او در فولاد محتمل‌تر است.این دو مدافع یکی از بزرگترین چالش‌های سرخابی در ادامه روند نقل و انتقالاتی هستند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.