فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۶۹۸

اطمینان تراکتوری ها از صحت قرارداد بیرانوند

اطمینان تراکتوری ها از صحت قرارداد بیرانوند

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور گفت: جذب بیرانوند قانونی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، عباس الیاسی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر، اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته تیمی قوی بستیم. ان‌شاءالله امسال با انسجام بهتر به سمت قهرمانی در هر ۳ جام برویم.

وی درخصوص انتقادات به تراکتور بابت رعایت نکردن سقف بودجه، توضیح داد: همه چیز مشخص است. مسائل مالی روشن و شفاف است و چنین چیزی نیست. باشگاه زیرنظر هلدینگ دریک است و محمدرضا زنوزی آن را مدیریت می‌کند. او اعتبار و آبرویش بالاتر از این صحبت‌ها است و قطعا سقف را رعایت می‌کند.

رئیس هیات مدیره تراکتور درمورد اظهارنظر رضا درویش مبنی براینکه اگر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند درست باشد، از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد، گفت: بیرانوند صد در صد درست جذب شده و ما البته منتظر نظر دوستان کمیته وضعیت هم هستیم. البته نسبت به صحبت‌های درویش نظری ندارم.

الیاسی درخصوص میزبانی از پرسپولیس در هفته دوم، گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است. مشکلی با بازی مقابل پرسپولیس در هفته دوم نداریم.

وی درخصوص اینکه با توجه به هزینه‌های سنگین و جذب مربیان گرانقمیت به چه دلیل تراکتور تاکنون نتوانسته قهرمان لیگ شود، توضیح داد: ما یک بار قهرمان جام حذفی شدیم و در لیگ برتر نیز اندازه بضاعت خود کار کرده‌ایم اما باید همسبتگی‌مان بیشتر می‌شد که این اتفاق افتاد. قطعا امسال با رقم خوردن این موضوع به سمت قهرمانی می‌رویم.

رئیس هیات مدیره تراکتور درمورد جذب مهند علی و هافبک کروات و احتمال جذب عمر خربین، تصریح کرد: احتمال دارد یک مهاجم هم جذب کنیم.

الیاسی درمورد اینکه آیا باشگاه تراکتور برای پرونده بیرانوند به کمیته وضعیت مدارک داده، توضیح داد : هنوز خیر اما استعلام‌های لازم را گرفته‌ایم و هیچ مشکلی نیست.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.