فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۹۲۰

ورود ستاره فوتبال اروپا به دنیای سرمایه گذاری/امباپه مالک یک باشگاه فرانسوی شد

ورود ستاره فوتبال اروپا به دنیای سرمایه گذاری/امباپه مالک یک باشگاه فرانسوی شد

امباپه به یکی از جوان‌ترین مالکان یک باشگاه حرفه‌ای در فوتبال اروپا تبدیل خواهد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

ظاهرا کاپیتان تیم ملی فرانسه ۲۰ میلیون یورو پرداخت کرده تا کنترل اکثریت این باشگاه مستقر در نورماندی را در دست بگیرد و قرار است در کنار پییر آنتوان کپتون، رئیس هیئت نظارت باشگاه، که باقی سهام کان به ارزش ۵ میلیون یورو را در اختیار دارد، به عنوان مالک باشگاه روی کار بیاید.

امباپه

امباپه پس از انتقال به فوتبال اسپانیا، تصمیم گرفته است کنترل مالی تیمی که فصل گذشته در لیگ ۲ فرانسه در رتبه ششم قرار گرفت را به دست بگیرد. بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن، در سال ۲۰۱۲ تا نزدیکی انتقال به کان پیش رفت، اما در نهایت به آکادمی معتبر موناکو پیوست. اما بیش از یک دهه بعد، این ستاره فرانسوی به دنبال تکمیل معامله‌ای است تا به موجب آن بتواند تا پایان سال ۲۰۲۴، کنترل این باشگاه را در دست بگیرد.

امباپه با توجه به مشغله‌اش، در سال‌های آینده به ندرت در نورماندی حضور خواهد داشت. زیاد حمود، مدیر سابق استراتژی و سرمایه‌گذاری در گروه رسانه‌ای BeIN و مدیرعامل کنونی شرکت تصویرسازی کیلیان امباپه، قرار است به عنوان رئیس باشگاه کان منصوب شود. در آینده‌ای دورتر، امباپه حتی می‌تواند برای باشگاه خود بازی کند؛ همان‌طور که دیدیه دروگبا در سال ۲۰۱۷ در تیم فینیکس رایزینگ در فوتبال آمریکا، این کار را انجام داد.

منبع : طرفداری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.