فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۶۸۱

چرا بازی تراکتور پرسپولیس حساستر از دربی استقلال است

چرا بازی تراکتور پرسپولیس حساستر از دربی استقلال است

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، تلاش کرده با وعده پرداخت پاداش ویژه با کمک حامی مالی باشگاه، انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم را برای شکست تراکتور دوچندان کند.

به گزارش تجارت نیوز،

پرسپولیس تهران، مدافع عنوانی قهرمانی لیگ برتر ایران، عصر پنجشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ به وقت ایران در تبریز به مصاف تیم تراکتور می‌رود؛ دیداری مهم و جذاب برای دو تیم مطرح فوتبال ایران در سال‌های اخیر که در این فصل به دلیل کوچ سه ستاره پرسپولیس به تراکتور، از حساسیت دوچندانی برخوردار شده است.

علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر، در این دیدار تلاش خواهند کرد قابلیت‌هایشان را مقابل تیم سابق خود به نمایش بگذارند و به اهالی فوتبال ثابت کنند که پرسپولیس بابت از دست دادن آنان ضرر بزرگی متحمل شده است.

اما از سوی دیگر بازیکنان جدید و قدیم پرسپولیس هم که حالا رابطه‌شان با «مثلث یاغی‌ها» شکرآب است، سعی خواهند کرد با کسب سه امتیاز حساس از تبریز، نشان دهند که موفقیت‌های پیاپی این تیم در فصول اخیر به حضور بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر ارتباطی نداشته و پرافتخارترین تیم لیگ همچنان می‌تواند بهترین تیم ایران باشد.

بنابر برخی گزارش‌ها، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، تلاش کرده با وعده پرداخت پاداش ویژه با کمک حامی مالی باشگاه، انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم را برای شکست تراکتور دوچندان کند. درویش در دو ماه گذشته به دلیل ناموفق بودن در تمدید قرارداد این سه بازیکن از طرف هواداران پرسپولیس بسیار تحت فشار قرار داشت و شکست تیمش در تبریز می‌تواند شیرینی خبر جذب میلاد محمدی را هم به کامش تلخ کند.

درویش پس از جذب دفاع چپ تیم ملی ایران حالا در تلاش است تا با جذب علی قلی‌زاده، دیگر ملی‌پوش و وینگر مطرح فوتبال ایرانی، ناکامی‌هایش را در فصل نقل‌وانتقالات جبران و پرسپولیس را برای حضوری باکیفیت در لیگ نخبگان آسیا آماده کند.

این در حالی است که خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، نیز پس از شکست در هفته اول برابر ذوب‌آهن که به عذرخواهی او از هواداران منجر شد، حالا تمام تلاشش را خواهد کرد تا با برد مقابل تراکتور، جایگاهش را میان سکوها و هواداران پرسپولیس مستحکم کند. او در نشست خبری پیش از مسابقه گفت: «مطمئنا دوست داریم در بازی مقابل تراکتور برنده باشیم و متوجه این موضوع هستیم که در شروع فصل نیازمند کسب حداکثر امتیازهاییم تا بتوانیم در انتهای فصل خوب پیش برویم.»

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.