فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۰۴۱

فنونی‌زاده: VAR مثل خودروی وارداتی است/ گندوز از دروازه‌بان قبلی پرسپولیس بهتر است

فنونی‌زاده: VAR مثل خودروی وارداتی است/ گندوز از دروازه‌بان قبلی پرسپولیس بهتر است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد دروازه‌بان جدید پرسپولیس اظهار کرد که او یک دروازه‌بان شش‌دانگ و بهتر از دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس است.

به گزارش تجارت نیوز،

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص وضعیت فعلی پرسپولیس پس از پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر و شرایط تیم اظهار کرد: با توجه به اینکه سه، چهار مهره تیممان از بین رفت، همه خیال می کردند که تیم دچار سردگمی می شود و در این دو بازی نشان داد که این طور نیست. اینکه می‌گویند اول فصل است و تیم شرایط بدنی خوبی ندارد را قبول ندارم چون دیدید که بازیکنان مقابل تراکتور پر مهره و ۹۰ هزار تماشاگر، ۱۰ نفره بازی فوق العاده ای کردند. سرمربی تیم همچنان با ارنج اصلی تیم آشنا نشده است و سید جلال حسینی و سرپرست تیم در این مورد به او کمک کنند. در فصل جدید پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر را از دست داد اما در حال حاضر ایوب العملود به تیم اضافه شده که خیلی از اسماعیلی فر بهتر است.

وی افزود: در دفاع چپ بازیکن نداشتیم که با آمدن میلاد محمدی آن منطقه زمین هم پر می‌شود. در خط دفاع پرسپولیس چهار ملی پوش وجود دارد که هم ایرانی و هم خارجی هستند و در خط دفاع و دروازه بان هیچ مشکلی ندارد. با توجه به آنکه عیسی آل کثیر و علی علیپور را در پست مهاجم داریم نباید با سیستم تک مهاجم بازی کنیم. با آمدن محمدی وحید امیری کمی آزادتر می شود و می‌تواند پشت مهاجم بازی کند. ما ذخیره‌های جوان و با تجربه خوبی داریم که می‌توانند کمک حال گاریدو باشند. ما در خلق موقعیت ضعیف هستیم و این تیم برای لیگ نخبگان باید تقویت شود. یک بازیکن بازی‌ساز نیاز داریم و یک مهاجم هدف می‌خواهیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد روند نقل و انتقالات تیم در فصل جدید گفت: بازیکنانی که در نقل و انتقالات به تیم ما اضافه شدند، تنها گندوز است که کارایی بیشتری دارد و بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده و علی علیپور و دیگر بازیکنان همچنان نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند و امیدوارم در ادامه لیگ موثر باشند. گندوز دروازه بان خوبی است اما توپ ها را دو ضرب می‌گیرد ولی به نظر من گلر شش‌دانگی است و از دروازه بان قبلی پرسپولیس [بیرانوند] بهتر است چون بدون غرور در حال انجام دادن کار خودش است.

فنونی زاده در خصوص اشتباهات داوری با وجود VAR گفت: زمانی که این دستگاه نبود همه می گفتند که پرسپولیس بیشترین سود را از اشتباهات داوری کرده ولی الان متوجه شدیم که اینطور نیست. این دستگاه VAR نیست و در واقع بی احترامی به شعور هواداران است. وقتی داور دستش را به نشانه مستطیل بالا می آورد در کنار زمین تنها صحنه آهسته‌هایی است که ما در تلویزیون می‌بینیم. در این مواقع مردم همه کارشناس هستند ولی برای اثبات آن مدرک ندارند. به نظرم آوردن این دستگاه اشتباه بود و فقط شائبه‌ها را افزایش داد. اضافه شدن این دستگاه مانند خودروهای وارداتی است که ۱۲ آپشن دارد ولی ۱۰ تای آن را برداشته اند. در داوری نمی توانم نظر بدهم چون در زمین نبودم ولی چیزی که دیدم بی عدالتی بود و ملوان و خیبر هر دو ضرر کردند. اگر قرار است لیگی که قهرمانش از قبل مشخص باشد و تیمی که شایسته قهرمانی را دارد کنار بنشانند، برگزار نشود خیلی بهتر است.

وی در خصوص خرابی ورزشگاه ها و اینکه پرسپولیس مجبور است هر هفته در یک ورزشگاه بازی کند هم گفت: درست است که بازیکنان عالی داریم ولی تا الان هواداران که یار دوازدهم ما هستند نتوانسته‌اند در ورزشگاه خانگی حضور پیدا کنند. مسئولان وقتی که می دانستند تا شروع لیگ زمانی نمانده نباید دست به آزادی می زدند. بازی های آخر پرسپولیس که در آزادی برگزار شد چمن عالی بود و ۷۰ هزار نفر جمعیت به راحتی بازی‌ها را تماشا کردند. شرایط را جوری رقم زدند که تیم های پایتخت مخصوصا پرسپولیس دچار چالش شود چون می دانستند که اهرم اصلی ما هواداران است.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.