فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۳۶۶

دیوید تیلور برگشت

دیوید تیلور برگشت

تیلور حالا در آستانه حضور دوباره در تیم ملی آمریکا و بازی برای پرچم کشورش است. او حالا قصد دارد در مسابقات انتخابی اوزان غیرالمپیکی جهانی حضور پیدا کند.

به گزارش تجارت نیوز،

پس از این که دیوید تیلور نتوانست در هدفش که دفاع از عنوان قهرمانی و مدال طلایش در رقابت‌های المپیک بود دست پیدا کند، بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش کشتی در آمریکا به شدت ناراحت و ناامید شدند.

تصمیم او برای قبول هدایت یک تیم در کالجی در این کشور هم باعث شد که بسیاری این تصور را داشته باشند که او با این شکست کنار آمده و آن را پذیرفته است و دیگر تصمیم ندارد که تلاشی برای جبران آن داشته باشد. تقریبا همه مطمئن بودند که او قرار است از کنار تشک به خاطرات خوبی که روی آن داشت نگاه کند اما این کشتی‌گیر به آنها ثابت کرد که اشتباه می‌کنند!

تیلور حالا در آستانه حضور دوباره در تیم ملی آمریکا و بازی برای پرچم کشورش است. او حالا قصد دارد در مسابقات انتخابی اوزان غیرالمپیکی جهانی حضور پیدا کند تا نشان دهد که تصمیمی برای خداحافظی و بازنشستگی ندارد. او در واقع یک قدم تا پرواز به کشور آلبانی برای حضور در این مسابقات فاصله دارد.

صفحه رسمی فدراسیون کشتی آمریکا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) فاش کرد که چه کسی سر راه حضور او در این مسابقات قرار گرفته است. در پستی که در تاریخ ۱۴ سپتامبر منتشر شد آمده است: «سه نفر برتر مسابقات در کشتی آزاد فردا روی تشک خواهند رفت.»

به نظر می‌رسد که تیلور باید بهترین نمایش ممکن را ارائه دهد. او در دسته ۹۲ کیلوگرم برابر زهید والنسیا قرار خواهد گرفت. والنسیا قدرتی شناخته شده در بین علاقه‌مندان به کشتی در آمریکا است و تیلور برای پیروزی برابر او باید تمام تلاش و توانش را روی تشک به کار بگیرد

منبع : ورزش3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.