فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۸۶۵

دیوید تیلور به میادین کشتی بازگشت/ رقیب حسن یزدانی به وزن کامران قاسمپور آمد!

دیوید تیلور به میادین کشتی بازگشت/ رقیب حسن یزدانی به وزن کامران قاسمپور آمد!

دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک که پس از ناکامی در حضور در المپیک پاریس از میادین کشتی خداحافظی کرده بود، برای نخستین بار در انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ به میدان می رود.

به گزارش تجارت نیوز،

دیوید تیلور چهره شاخص و عنوان دار کشتی جهان و رقیب سنتی حسن یزدانی، چند ماه پیش در پی ناکامی در رسیدن به دوبنده تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، از میادین کشتی خداحافظی کرد و وارد دنیای مربیگری شد اما با توجه به در پیش بودن رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۴ که قرار است از ۷ تا ۱۰ آبان به میزبانی تیرانا پایتخت آلبانی برگزار شود، دیوید تیلور رسما اعلام کرد قصد دارد در رقابت انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ به میدان برود.

تیلور برای رسیدن به دوبنده تیم ملی آمریکا، زاهد والنسیا دارنده مدال برنز جهان را پیش رو دارد.

تیلور پس از سال ها افتخارآفرینی در وزن ۸۶ کیلوگرم، برای نخستین بار قرار است در وزن غیر المپیکی ۹۲ کیلوگرم به روی تشک برود.

کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان، نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی است و در صورت رسیدن تیلور به رقابت های جهانی باید منتظر رویارویی جذاب میان دیوید تیلور و کامران قاسمپور به عنوان ۲ مدعی اصلی این وزن باشیم.

رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا از شنبه به مدت ۲ روز برگزار می شود.

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.