حجم ویدیو: ۴.۴۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۶ دانلود ویدیو

حسین باستان‌زاد، مدیر تدوین مقررات ارزی بانک مرکزی:

سامانه‌های معاملاتی بانک مرکزی در مرکز مبادله ارز و طلا تجمیع می‌شوند

به گفته مدیر تدوین مقررات ارزی بانک مرکز،ی سامانه‌هایی از قبیل امتیاز معاملاتی، بازار توافق‌های ارزی، سامانه ارز اشخاص و سایر سامانه‌ها به زودی در مرکز مبادله ارز و طلا راه‌اندازی می‌شوند.

محمد حسین حسینی - در دومین روز از سی و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی و به میزبانی مرکز همایش‌های بانک مرکزی، نشست تحلیلی «الزامات کارکرد موثر مرکز مبادله ارز و طلا در راستای تقویت حکمرانی سیاست‌های پولی» برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در ابتدای این نشست، حسین باستان‌زاد، مدیر تدوین مقررات ارزی بانک مرکزی، از نهایی شدن دستورالعمل معاملات ارز خدماتی خبر داد و اعلام کرد که بخشنامه آن به‌زودی به شبکه بانکی ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه گفت: «قرار است که کل سامانه‌های معاملاتی بانک مرکزی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مدیریت شود. اتفاقات بسیار زیادی در مرکز مبادله خواهد افتاد و خبر‌های بسیار زیادی را در آینده نزدیک در مورد مرکز مبادله خواهید شنید. سامانه‌هایی از قبیل امتیاز معاملاتی، بازار توافق‌های ارزی (پیمان آتی و سلف ارزی)، سامانه ارز اشخاص و سایر سامانه‌ها به زودی در مرکز مبادله راه‌اندازی و بهره‌برداری می‌شوند.»

برای مطالعه بیشتر، صفحه اقتصاد کلان در تجارت‌نیوز را مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

اینفوگرافی