کد مطلب: ۹۰۳۰۰۰

قیمت اجاره هتل در اطراف حرم در مشهد چقدر است؟

قیمت اجاره هتل در اطراف حرم در مشهد چقدر است؟

معمولاً در ایام نوروز و سایر تعطیلات رسمی، تقاضا برای اجاره اقامتگاه‌های مختلف افزایش می‌یابد و البته بنا به افزایش تقاضا در این ایام شاهد افزایش قیمت‌ها نیز هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، هزینه روزانه یک اتاق 3 نفره در هتل 5 ستاره واقع در خراسان رضوی، 10 میلیون و 369 هزار تومان است. با این مبلغ می‌توان یک سوئیت 8 نفره در نزدیکی حرم با 80 مترمربع مساحت و لوازم آشپزی را به مدت 7 شب کرایه کرد.

البته هرچند هتل تنها یک اتاق است اما  خدماتی از جمله، اسپا (خدمات ماساژ) صد دقیقه در روز، صبحانه و مجموعه‌های ورزشی را نیز در بر می‌گیرد.

هزینه اقامت روزانه یک نفر در یک هتل 1 ستاره واقع در مشهد یک میلیون و 840 هزار تومان است، با این مبلغ در این شهر می‌توان یک سوئیت مبله و 2 نفره را برای 3 شب اجاره کرد؛ هرچند اجاره روزانه این سوئیت در اواخر اسفند 400 هزار تومان بوده و در ایام نوروز به 600 هزار تومان افزایش یافته است.

شروع قیمت‌ها برای اجاره سوئیت یک نفره در مشهد، از شبی 750 هزار تومان است؛ سوئیت‌های با این قیمت، امکانات و کیفیت پایین‌تری نسبت به هتل‌های لوکس دارند.

با توجه به رشد آگهی‌های اجاره سوئیت، افزایش تنوع برای انتخاب، هزینه کمتر از اقامت در هتل، مساحت و تعداد اتاق بالاتر، طبیعی است مسافران اجاره سوئیت با قیمت مناسب‌ و تعداد ظرفیت بیشتر را به اقامت در هتل با قیمت نجومی ترجیح دهند.

برای اقامت یک شب در اتاق یک نفره از یک هتل 4 ستاره واقع در خیابان امام رضا، 3 میلیون و 164 هزار تومان و برای اقامت یک شب در اتاقی با این مشخصات در یک هتل 5 ستاره در خیابان شیرازی، 4 میلیون و 601 هزار تومان تعیین شده است.

اقامت یک شب در یک اتاق یک نفره در یک هتل 2 ستاره در  خیابان امام رضا، یک میلیون و 540 هزار تومان است و اقامت در یک اتاق در هتلی 1 ستاره در این خیابان، یک میلیون و 840 هزار تومان است.

هتل

منبع : اکوایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.