فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۷۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت تور قبرس شهریور ۱۴۰۳/ سفر به قبرس چقدر هزینه دارد

قیمت تور قبرس شهریور 1403/ سفر به قبرس چقدر هزینه دارد

اگر به دنبال آرامش در سفر هستید، قبرس مکان ایده‌آل شماست. اما این سفر برای ایرانیان چقدر هزینه دارد؟

به گزارش تجارت نیوز،

قبرس کشوری است جزیره‌ای که شامل دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی یا قبرس اروپایی است. ساکنان قبرس شمالی ترک زبان و زبان قبرس اروپایی یونانی است. سفر به قبرس تجربه فوق‌العاده‌ای برای کسانی است که علاقه به آرامش و مکان دنج دارند. اگر علاقه‌مند به طبیعت بکر هستید به قبرس شمالی سفر کنید، اما آمار کلی حکایت از آن دارد که قبرس اروپایی برای توریست‌ها جذاب‌تر است.

واحد پول رسمی قبرس یورو است، اما در قبرس شمالی با لیر هم می‌توانید هزینه‌های خود را پرداخت کنید.بنابراین سفر به قبرس شمالی ارزان‌تر است.

در سفر به قبرس اروپایی، اگر ویزای شینگن داشته‌ باشید، به شرطی که ویزای معتبر با حداقل ۲ بار اجازه ورود داشته‌باشید، می‌توانید بدون اخذ ویزای جدید، عازم شوید. سفر به قبرس شمالی اما برای ایرانیان نیاز به ویزا ندارد. اما باید توجه داشته‌ باشید که اگر ورود شما به جزیره از مرز قبرس شمالی باشد، اجازه ورود و گردش در قبرس اروپایی را نخواهید داشت. 

قیمت بلیط پرواز از تهران به قبرس با توقف در استانبول ترکیه قیمتی حدود 30 میلیون و 500 هزار تومان دارد. قیمت تور قبرس هم شروع قیمتی در حدود 73 میلیون تومان تا 82 میلیون و 500 هزار تومان برای 7 شب اقامت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.