فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۸۶۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت تور استرالیا پاییز ۱۴۰۳/ سفر به سرزمین کانگوروها چقدر برایتان آب می‌خورد؟

قیمت تور استرالیا پاییز 1403/ سفر به سرزمین کانگوروها چقدر برایتان آب می‌خورد؟

طبیعت بکر و دیدنی، اقتصاد فعال و در حال پیشرفت، سرزمین حقوق شهروندی از خصوصیات کشور استرالیاست. این کشور که بین اقیانوس‌های آرام و هند در نیم‌کره جنوبی زمین قرار دارد، بیشترین مساحت قاره اقیانوسیه را به خود اختصاص داده است. اما سفر به سرزمین کانگوروها چقدر هزینه دارد؟

به گزارش تجارت نیوز،

استرالیا جزو کشورهای زیبای جهان به حساب می‌آید که هم مهاجرت‌پذیری بالایی دارد و هم گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. از نظر موقعیت جغرافیایی، استرالیا در نیم‌کره جنوبی کره زمین قرار گرفته و به همین علت از نظر آب‌وهوایی در موقعیت مخالف ایران قرار دارد. یعنی پاییز و زمستان ما همزمان با بهار و تابستان استرالیاست.

 البته باید در نظر داشت که استرالیا به دلیل داشتن وسعت زیاد دارای آب و هوای متنوعی در مناطق مختلف است.  در مناطق شمالی هوا بیشتر بارانی و خشک است، در منطقه جنوب‌غربی این کشور آب و هوای غالب، مدیترانه‌‎ای و در جنوب‌شرقی آب و هوای اقیانوسی در جریان است.

به طور کلی با توجه به اقلیم خشک و آب و هوای گرم استرالیا، بهترین زمان برای سفر به این کشور، بین سپتامبر تا اکتبر است؛ یعنی شهریور تا آبان ایران. هوا در این بازه زمانی بسیار دل‌پذیر است و می‌توان در آب‌های استرالیا شنا کرد.

قیمت تور استرالیا

یکی از فاکتورهای مهم در قیمت‌گذاری تور استرالیا نرخ بلیط هواپیما و نوع هتلی است که رزرو می‌شود. زمان پرواز و فصول سال نیز در قیمت‌گذاری تور  و همچنین کلاس پرواز و نوع بلیط هم روی قیمت تاثیر دارند.

ملبورن، گلدکست و سیدنی سه مقصد سفر با تور در استرالیا هستند.

قیمت تور از حدود 3990 دلار به اضافه هزینه ریالی که همان مبلغ بلیط هواپیماست شروع می‌شود. مدت اقامت 11 شب و 12 روز در هتل پنج ستاره است و خدمات تور شامل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفرهای فرودگاهی و پروازهای داخلی، اقامت در هتل ۵ ستاره با صبحانه، ویزای استرالیا، بیمه مسافرتی، همراهی راهنمای فارسی‌زبان از تهران، گشت شهری به همراه راهنمای محلی و خدمات CIP در فرودگاه مبدا می‌شود.

قیمت تور با توجه به هتل محل اقامت و تعداد وعده‌های غذایی متغیر است و تا حدود 4790 دلار به اضافه هزینه هواپیما هم به فروش می‌رسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.