کد مطلب: ۹۲۹۴۰۸

نرخ نامه و مجوز مراکز اقامتی در سامانه نماد بارگذاری شده است

نرخ نامه و مجوز مراکز اقامتی در سامانه نماد بارگذاری شده است

دبیر قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد گفت: نرخ‌نامه و مجوز مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری در سامانه نماد بارگذاری شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

حسین امیرکلالی شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد خدمات سفر مشهد اظهار کرد: سامانه Namad.mcth.ir با هدف جلوگیری از گران فروشی مراکز اقامتی و سایت‌های رزرواسیون، شفاف‌سازی قیمت‌ها و فراهم آوردن امکان مشاهده نرخ‌نامه واحدهای گردشگری برای عموم، ایجاد شده و اطلاعات اولیه مسافران در خصوص تأسیسات گردشگری شامل نشانی، درجه، امکانات، خدمات و نرخ‌نامه در سامانه اینترنتی مذکور در دسترس عموم قرار گرفته است.

دبیر قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد ادامه داد: اطلاعات مندرج در سامانه مذکور به صورت مستقیم و آنلاین از سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری (جانا) استخراج می‌شود و در این سامانه بارگذاری می‌شود.

وی عنوان کرد: کاربران نماد می‌توانند با ورود به سامانه Namad.mcth.ir و انتخاب استان، شهرستان و نوع مرکز شامل هتل، هتل آپارتمان، زائرسرا، متل، اقامتگاه بوم‌گردی و غیره از ستاره یا درجه و نرخ مصوب واحد مورد نظر مطلع گردند تا علاوه بر آگاهی از مجوز داشتن واحد مربوطه مانع از سو استفاده‌های احتمالی درباره افزایش نرخ شوند.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.