فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۷۲۵

اقساط وام فرزندآوری ۱۴۰۳ چقدر است؟ + جدول

مبلغ قسط وام فرزندآوری با این اوصاف بعد ۷۲ ماه یا به‌عبارتی شش سال از آغاز بازپرداخت، به رقمی معادل ۱۷۱ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش تجارت نیوز،

 وام فرزندآوری ۱۴۰۳ به‌عنوان مثال برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان است. تسهیلات پرداختی بانک‌ها برای فرزند دوم، سوم و چهارم به‌شکل پلکانی ارتقا پیدا می‌کند و نهایتا بابت فرزند پنجم به بعد ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضی وام فرزندآوری تعلق می‌گیرد. محاسبات فرارو مشخص می‌کند با احتساب کارمزد چهاردرصدی و مهلت متغیر بازپرداخت، مبلغ قسط وام فرزندآوری در کمترین حالت یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان است و این عدد برای سقف وام فرزندآوری یعنی تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به ماهی دو میلیون و ۵۹۷ هزارتومان می‌رسد.

وام فرزندآوری جزو تسهیلات قرض‌الحسنه است. بدون سود و فقط با کارمزد چهاردرصدی به متقاضیان تعلق می‌گیرد و فقط مختص متقاضیانی خواهد بود که تاریخ تولد فرزندشان بعد از ۰۱/۰۱/۱۴۰۲ باشد.

وام فرزندآوری ۱۴۰۳ در پنج ماه ابتدایی امسال با استقبال ۶۱۴ هزار و ۵۲۶ متقاضی همراه شده، اما بانک مرکزی می‌گوید ۲۸ بانک و موسسه مالی مختلف، روی هم به ۳۲ درصد متقاضیان تسهیلات پرداخت کردند و الباقی در صف انتظار قرار دارند

مبلغ قسط وام فرزندآوری با این اوصاف بعد ۷۲ ماه یا به‌عبارتی شش سال از آغاز بازپرداخت، به رقمی معادل ۱۷۱ میلیون تومان می‌رسد که ۲۱ میلیون تومان از این عدد، سهم کارمزد چهاردرصدی است.

مبلغ قسط وام فرزندآوری ۱۴۰۳

انواع وام فرزندآوری

مبلغ وام فرزندآوری

مهلت بازپرداخت

مبلغ قسط وام فرزندآوری

فرزند اول

40 میلیون تومان

36 ماه

یک میلیون و 212 هزار تومان

فرزند دوم

80 میلیون تومان

48 ماه

یک میلیون و 818 هزار تومان

فرزند سوم

120 میلیون تومان

60 ماه

دو میلیون و 181 هزار تومان

فرزند چهارم

150 میلیون تومان

72 ماه

دو میلیون و 272 هزار تومان

فرزند پنجم

200 میلیون تومان

84 ماه

دو میلیون و 597 هزار تومان

منبع : فرارو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.