فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۲۲۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی و ۷۵۰ میلیونی بانک مهر ایران

شرایط وام قرض الحسنه 300 میلیونی و 750 میلیونی بانک مهر ایران

در طرح مهریار بانک مهرایران، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند به‌ترتیب تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و ۷۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک مهر ایران در قالب طرح مهریار به اشخاص حقیقی و حقوقی وام قرض الحسنه می‌دهد. مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان تعیین شده است. بانک مهر ایران برای این طرح قرض الحسنه، فقط چهار درصد کارمزد در نظر گرفته است.

جزئیات و شرایط دریافت وام مهریار بانک مهر ایران

برای دریافت این وام متقاضی ابتدا باید با افتتاح سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک مهر ایران مبلغی را در حساب خود سپرده‌گذاری کند. وام‌گیرنده باید به این نکته توجه کند که سپرده باید حداقل سه ماه در بانک بماند تا بتوان از آن برای دریافت تسهیلات مهریار استفاده کرد. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند از مبلغ کل، برداشت یا به آن اضافه کند.

همچنین برای فرایند دریافت تسهیلات، وام‌گیرنده باید علاوه بر نداشتن سابقه چک برگشتی و بدهکار نبودن به شبکه بانکی، با استفاده از اعتبار شغلی خود ضمانت‌های لازم را به بانک ارائه کند. طوری که اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات نیاز به اساسنامه و جواز کسب و چک دارند و کارکنان شرکت‌ها نیز می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند.

اقساط وام قرض الحسنه بانک مهر ایران چقدر است؟

نرخ سود این وام برای اشخاص حقیقی و حقوقی چهار درصد در نظر گرفته شده است. اشخاص حقوقی 84 ماه و اشخاص حقیقی 60 ماه برای بازپرداخت این وام مهلت دارد. همچنین بسته به تفاوت سقف تسهیلات برای اشخاص، مبلغ هر قسط ماهانه این وام نیز متغیر است. 

شخص حقوقی بعد از دریافت تسهیلات مهریار بانک مهر ایران، با احتساب چهار درصد کارمزد باید در مدت 84 ماه، مبلغ 9 میلیون و 740 هزار تومان را در هر قسط ماهانه به بانک پرداخت کند. وام‌گیرنده در اتمام مدت سررسید در مجموع مبلغ 870 میلیون تومان به بانک می‌پردازد.

با وجود این، اگر شخص وام‌گیرنده حقیقی باشد، باید در 60 ماه به صورت ماهانه پنج میلیون و 454 هزارتومان به بانک مهر ایران قسط پرداخت کند. به این ترتیب رقم کل بازپرداخت در زمان سررسید به 336 میلیون تومان می‌رسد.

علاوه بر نرخ سود چهار درصدی، همه وام‌گیرندگان باید 200 هزارتومان هزینه بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی نیز به بانک پرداخت کنند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.