خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۲۵۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سینا + جدول

شرایط وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک سینا + جدول

بانک سینا در طرح نیلوفر به مشتریان خود وام قرض الحسنه به ارزش 300 میلیون تومان پرداخت می‌کند. برای این تسهیلات فقط چهار درصد کارمزد تعیین شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک سینا برای مشتریان این بانک، تحت عنوان طرح نیلوفر، وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن اعطا می‌کند. نرخ سود این وام صفر است اما بانک سینا چهار درصد کارمزد برای این تسهیلات تعیین کرده است.

متقاضیان دریافت این تسهیلات، باید با مبلغ حداقل 50 هزار تومان در بانک سینا حساب قرض الحسنه جاری افتتاح کنند. حداقل میانگین حساب مورد محاسبه برای دریافت این وام نیز 500 هزار تومان است. با این وجود اگر متقاضیان میانگین حساب خود را به بیش از 300 میلیون تومان برسانند، می‌توانند معادل حداکثر 92.9 درصد از این مبلغ تا سقف 300 میلیون تومان وام دریافت کنند.

جزئیات وام قرض الحسنه بانک سینا

سپرده شخص متقاضی باید به مدت یک تا 12 ماه در بانک بماند تا واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک سینا باشد. نکته مثبت این تسهیلات آن است که مبلغ سپرده در حساب مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند از وجه موجود در حساب خود برداشت یا به آن اضافه کند. علاوه بر این، بانک باید از وضعیت بدهکار نبودن متقاضی به بانک یا نداشتن سابقه چک برگشتی متقاضی اطمینان حاصل کند.

ضریب این تسهیلات بر اساس مدت سپرده‌گذاری و مدت بازپرداخت 12 ماهه، 24 ماهه 36 ماهه یا 48 ماهه، در جدول زیر نمایش داده شده است.

مدت‌زمان خواب سپرده (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) ضریب برابری تسهیلات
۱ ۱۲ 14.9%
۳ ۱۲ 45.4%
۲۴ 24.3%
۶ ۱۲ 92.9%
۲۴ 49.8%
۳۶ 35.5%
۹ ۲۴ 76.3%
۴۸ 43.8%
۱۲ ۳۶ 74.4%
۴۸ 59.7%

مبلغ اقساط و مجموع بازپرداخت به بانک چقدر است؟

با احتساب سقف مبلغ دریافتی وام 300 میلیون تومانی، سود چهار درصدی بانک از این تسهیلات و مدت‌زمان بازپرداخت 48ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ 6 میلیون 818 هزار تومان را به بانک بپردازد. به این ترتیب مجموع اقساط وام در زمان سررسید به 330 میلیون تومان می‌رسد.

از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک، می‌توان به 100 هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و مراحل اعتبارسنجی اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.