فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۸۹۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

بانک ملی در طرح مهربانی، تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه به افراد واجد شرایط پرداخت می‌کند. در ادامه شرایط دریافت این وام را می‌خوانید.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک ملی در طرح مهربانی ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه اعطا می‌کند تا مشتریان این بانک بتوانند مشکل کمبود بودجه خود را رفع کنند. برای دریافت این وام به سپرده‌گذاری، ضامن معتبر و داشتن حساب قرض الحسنه نیاز است.

جزئیات طرح مهربانی بانک ملی

متقاضی برای دریافت این وام، ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در بانک ملی افتتاح کند. سپس با سپرده‌گذاری مبلغی در این حساب، میانگین حساب موردنظر بانک که باید حداقل بین یک تا ۱۲ ماه از عمر آن گذشته باشد، ایجاد کند. مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده قادر است از مبلغ سپرده برداشت و یا به آن اضافه کند.

همچنین وام‌گیرنده باید با ارائه ضامن معتبر و رسمی به بانک اطمینان لازم را در راستای توانایی پرداخت اقساط، بدهد. به علاوه اینکه نسبت افزایش مبلغ وام با رقم سپرده، ۳۷۰ درصد است. یعنی اگر شخصی ۱۰ میلیون تومان در حساب خود سپرده‌گذاری کند، می‌تواند ۳۷ میلیون تومان از بانک ملی تسهیلات دریافت کند.

مشمولان وام قرض الحسنه بانک ملی چه کسانی هستند؟

 طرح وام مهربانی بانک ملی، به اشخاص حقوقی، سازمان‌ها و شرکت‌ها هم عرضه می‌شود. برای این منظور هر سازمانی که علاقه‌مند به استفاده از طرح مهربانی است باید در سامانه بام نسبت به افتتاح حساب وام مهربانی اقدام کند.

لازم به ذکر است که تمامی شرایط از قبیل ضمانت، سقف وام و کارمزد و جدول ضرایب همانند وام مهربانی اشخاص حقیقی است و تفاوتی میان اشخاص وجود ندارد.

هر قسط وام 300 میلیون تومانی چقدر است؟

از آنجایی که این طرح قرض الحسنه است، بانک ملی به غیر از دو و چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای آن تعیین نکرده است. مدت زمان بازپرداخت نیز ۶۰ ماهه است. حال با احتساب سقف ۳۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و ۵۲۴ هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک، ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان خواهد بود.

شایان ذکر است که مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز هزینه تشکیل پرونده و انجام مراحل اعتبارسنجی است که وام‌گیرنده باید به بانک پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.