خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۳۷۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام طرح افرا بانک سینا به ‌چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام طرح افرا بانک سینا به ‌چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند وام طرح افرا بانک سینا را با افتتاح حساب در این بانک دریافت کنند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

به گزارش تجارت نیوز،

طرح افرا بانک سینا ویژه اشخاص حقوقی است که می‌توانند از طریق واریز روزانه مبلغی به‌عنوان سپرده به حساب خود، بعد از 30 روز و به ازای هر روز 17 درصد مبلغ سپرده‌شان تسهیلات دریافت کنند. بازپرداخت وام افرا یک ماه پس از دریافت وام خواهد بود و همچنین سود آن 23 درصد است.

جزئیات وام طرح افرا بانک سینا

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید در بانک سینا افتتاح حساب کنند. این حساب می‌تواند از نوع جاری یا قرض الحسنه پس انداز باشد.

سپس مبلغی را تحت عنوان سپرده در حساب خود قرار دهد که باید حداقل بین یک تا 30 ماه در حساب خواب بوده تا شامل طرح افرا شود. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند در آن تغییر ایجاد کند.

همچنین شخص حقوقی باید برای ضمانت توانایی بازپرداخت دارای پروانه و جواز کسب باشد و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

سقف مبلغ این وام چگونه تعیین می‌شود؟

بانک سینا برای طرح افرا سقف معینی اعلام نکرده است، بلکه بین مبلغ وام و میزان سپرده نسبیتی قرار داده تا هرچقدر که سپرده بیشتر باشد، سقف وام نیز افزایش یابد.

این نسبت 17 درصد به ازای هر روز است،‌ یعنی هر روز که سپرده در حساب باشد این نسبت 17 درصد بیشتر از روز قبل خواهد بود.

نرخ سود و مدت بازپرداخت طرح افرا چگونه است؟

بانک سینا برای این طرح تسهیلاتی خود نرخ سود 23 درصدی تعیین کرده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت، درست 30 روز پس از دریافت مبلغ تسهیلات خواهد بود.

به علاوه این طرح شامل هزینه‌های جانبی اعم از 200 هزارتومان برای تشکیل پرونده بانکی و فرایند اعتبارسنجی نیز می‌شود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.