فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۴۰۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳٠٠ میلیون تومانی بانک مهر ایران

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳٠٠ میلیون تومانی بانک مهر ایران

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه ۳٠٠ میلیون تومانی بانک مهر ایران می‌توانند با افتتاح حساب در این بانک، تسهیلات با نرخ سود چهار درصدی دریافت کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران، این امکان را به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب بین یک تا ۱۲ ماه دارند می‌دهد که وام قرض الحسنه بدون سود دریافت کنند. سقف مبلغ این وام 300 میلیون تومان و نرخ سود آن صفر است. با وجود این، بانک مهر ایران چهار درصد کارمزد برای پرداخت این تسهیلات دریافت می‌کند.

واجدان شرایط دریافت وام ۳٠٠ میلیون تومانی بانک مهر ایران

تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران به متقاضیانی پرداخت می‌شود که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه دارند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران سبب مسدودی سپرده وام گیرنده نمی‌شود و ضمانت این وام را ضامن رسمی بر عهده دارد. به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام، ۱٠٠ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود. 

مراحل دریافت وام قرض الحسنه ۳٠٠ میلیون تومانی بانک مهر ایران

دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه در بانک مهر ایران می‌توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از کارکرد حساب‌شان نزد این بانک و با توجه به امتیازی که به واسطه میانگین حساب خود دریافت می‌کنند، از این وام بهره‌مند شوند.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک مهر ایران به صورت غیرحضوری، به قسمت «محاسبه تسهیلات امتیازی» در وب‌سایت بانک مهر ایران مراجعه کنند. در مرحله بعد، متقاضیان می‌توانند با درج مبلغ تسهیلات مورد نیاز، نرخ کارمزد، توان بازپرداخت مبلغ قسط ماهانه و انتخاب مدت ماه کسب میانگین مدنظر از میزان حداقل‌های لازم برای بهره‌مندی از وام قرض‌الحسنه این بانک مطلع شوند.

شرایط بازپرداخت وام تسهیلات امتیازی مهر ایران

حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران، ۶٠ ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام ۳٠٠ میلیون تومانی با حداکثر زمان بازپرداخت ۶٠ ماهه و کارمزد چهار درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت پنج میلیون و ۵۲۴ هزار تومان به بانک است. به این ترتیب وام گیرنده در زمان سررسید وام ملزم به پرداخت 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک مهر ایران است.

برای مطالعه بیشتر به صفحه بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.