فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۹۴۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام بدون ضامن ۵۰ میلیون تومانی بانک سینا + جدول

همه چیز درباره وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک سینا + جدول

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک سینا به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای رتبه اعتباری A هستند. نرخ سود این وام نیز 23 درصد تعیین شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

تسهیلات لیلیوم از وام‌های نقدی بانک سینا با سقف مبلغ 50 میلیون تومان و نرخ سود 23 درصدی است و به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب دو تا 6 ماه دارند اعطا می‌شود. ویژگی اصلی این تسهیلات آن است که متقاضی برای دریافت آن، نیازی به ضامن ندارد.

واجدان شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک سینا چه کسانی هستند؟

وام بدون ضامن بانک سینا به سپرده‌گذارانی پرداخت می‌شود که در این بانک میانگین حساب دارند و فاقد سابقه بدهکاری یا چک برگشتی هستند.

برای دریافت وام لیلیوم بانک سینا نیازی به ضمانت ضامن رسمی نیست و ضمانت این تسهیلات از طریق اعتبارسنجی انجام می‌شود. درخواست این وام به صورت آنلاین و در اپلیکیشن سیبانک انجام می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست وام را در این نرم‌افزار ثبت کنند.

مبلغ تسهیلات لیلیوم بانک سینا چگونه تعیین می‌شود؟

سقف مبلغ بر اساس اعتبارسنجی افراد متقاضی مشخص می‌شود. افرادی که دارای رتبه اعتباری A و B‌ و C‌ هستند، به‌ترتیب می‌توانند تا سقف 50، 20 و 10 میلیون تومان از این بانک وام دریافت کنند.

ضریب این تسهیلات نیز بر اساس مدت سپرده‌گذاری و مدت‌زمان بازپرداخت این وام تعیین می‌شود. نسبت مبلغ وام به سپرده برای این طرح تسهیلاتی در جدول زیر نمایش داده شده است.

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) ضریب تسهیلات
۲ ۱۲ 150%
۳ ۱۸ 159%
۴ ۲۴ 166%
۵ ۳۰ 172%
۶ ۳۶ 178%

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک سینا

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماه تعیین شده و وام گیرنده در صورت دریافت وام 50 میلیون تومانی و دوره بازپرداخت 36ماهه با نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت یک میلیون و 935 هزار تومان به بانک است. مجموع رقم اصل و سود این وام نیز به 69 میلیون و 777 هزار تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.