فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۳۵۷

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران می‌توانند با معرفی سه ضامن و ایجاد میانگین حساب، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت نیوز،

در یکی از تازه‌ترین طرح‌های تسهیلاتی بانک مهر ایران، شرایطی برای مشتریان فراهم شده تا با داشتن سه ضامن و سپرده‌گذاری در حساب قرض الحسنه، بتوانند از این بانک وام 400 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و مدت زمان بازپرداخت حداکثر 60 ماهه دریافت کنند.

جزئیات وام 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران

از الزامات دریافت اینتسهیلات می‌توان به داشتن حساب قرض الحسنه، سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب مناسب و داشتن حداقل سه ضامن رسمی اشاره کرد. البته بانک مهر ایران مبلغ سپرده را در بانک مسدود نمی‎‌کند و این امکان را به وام‌گیرنده می‌دهد تا بتواند رقم سپرده خود را تغییر دهد

همچنین از دیگر شروط لازم برای دریافت این تسهیلات 400 میلیون تومانی، نداشتن چک برگشتی و بدهکار نبودن متقاضی به بانک هستند.

شایان ذکر است که پرداخت تسهیلات به میزان بودجه شعب بانک مهر ایران وابسته است و ممکن است همه متقاضیان موفق به دریافت وام 400 میلیون تومانی نشوند.

اقساط وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران چقدر است؟

چنانچه فردی موفق به دریافت وام نقدی 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران شود، با توجه کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر 60 ماهه، باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و 272 هزارتومان به بانک پرداخت کند که جمع این پرداختی‌ها در پایان مدت سررسید به 448 میلیون تومان خواهد رسید.

البته از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک مهر ایران، می‌توان به مبلغ 100 هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی این وام اشاره کرد که متقاضی ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.