کد مطلب: ۸۹۷۳۹۳

نزدیک به نیمی از سهام تپسی فروخته شد

نزدیک به نیمی از سهام تپسی فروخته شد

تپسی به عنوان اولین کسب‌وکار اینترنتی که سهامش در بازار بورس عرضه شده است، تقریباً نیمی از سهام خود را در این بازار فروخت.

به گزارش تجارت‌نیوز، دو بلوک از سهام تپسی به فروش رفته است، که در معاملات امروز ۲۷.۷۴ به ارزش ۵۲۰.۶ میلیارد تومان و ۱۳.۶۳ به ارزش ۳۰۶.۸ میلیارد تومان بوده‌اند.

شایان ذکر است که در واگذاری امروز قیمت پایه هر سهم ۹۱۳۷ ریال، ارزش معامله ۳۰۶.۸ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۳۰.۶ میلیارد تومان بوده است.

همچنین در واگذاری امروز که احتمالاً بلوک‌های ۲۴.۶۲ و ۲.۹۵ فروخته خواهند شد، قیمت پایه هر سهم ۹۳۴ تومان، ارزش معامله ۵۶۶.۴ و ۶۷.۸ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۵۶.۶ و ۶.۷ میلیارد تومان تعیین گردیده است.

تاکنون درمورد خریدار اصلی این دو بلوک صحبتی نشده است. شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس به عنوان مالک تاکسی اینترنتی تپسی تصمیم داشت که چهار بلوک از سهام خود را در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن بفروشد؛ که از این تعداد، دو بلوک فروخته شده است.

احتمال می‌رود که خریدار این بلوک‌ها گروه صنعتی گلرنگ باشد، اما هنوز به صورت رسمی در مورد خریدار این دو بلوک خبری منتشر نشده و در نتیجه این فقط در حد احتمال است.

نکته قابل توجه این است که جمع کل دو سهامی که دیروز فروخته‌شد، معادل ۴۱.۳۸ درصد از کل سهام تپسی می‌باشد.

منبع : ایران دکونومی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.